تولید فیلم Venom به صورت رسمی آغاز شد + نخستین تصویر پشت صحنه آن

25 October 2017 - 10:00

بالاخره مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم Venom «ونوم» به صورت رسمی از همین هفته آغاز شد. دوشنبه همین هفته، حساب کاربری توییتر فیلم «ونوم»، نخستین تصویر از پشت صحنه این فیلم را به اشتراک گذاشت که تام هاردی (Tom Hardy) بازیگر نقش ونوم ملقب به ادی بروک (Eddie Brock) را همراه با برخی از اعضای تولید این پروژه به نمایش می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به این نکته حساب کاربری این فیلم در شبکه اجتماعی توییتر راه‌اندازی شده است و شاهد انتشار نخستین تصویر از پشت صحنه آن هستیم، بنابراین جای هیچ شک و تردیدی درباره ساخت پروژه پرحاشیه «ونوم» وجود ندارد. نخستین تصویر پشت صحنه فیلم «ونوم» را از زیر می‌توانید مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که تام هاردی به عنوان بازیگر این فیلم، با چه شکل و شمایلی در آن ظاهر خواهد شد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «ونوم» حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت می‌توان به مشیل ویلیامز (Michelle Williams)، ریز احمد (Riz Ahmed)، جنی اسلیت (Jenny Slate) و رید اسکات (Reid Scott) اشاره کرد. فیلم «ونوم» قرار است که از تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماهای سراسر جهان راه یابد و به نمایش گذاشته شود.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.