تاریخ اکران فیلم The 15:17 to Paris مشخص شد

27 October 2017 - 09:00

بنابر اطلاعیه جدید استودیوی «برادران وارنر»، جدیدترین ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، یعنی فیلم The 15:17 to Paris «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس»، به صورت جهانی از روز جمعه ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به تاریخ اکران جهانی این فیلم، به نظر می‌رسد که «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» از فصل جوایز جا خواهد ماند. گرچه هنوز استودیوی «برادران وارنر» می‌تواند تا ماه دسامبر سال جاری میلادی، با نمایشی محدود، فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» را به فصل جوایز برساند. البته لازم به ذکر است که از همان ابتدا نیز جدیدترین ساخته ایستوود برای اکران در سال ۲۰۱۷ میلادی در نظر گرفته نشده بود. این در حالی است که دیگر ساخته کلینت ایستوود، یعنی American Sniper «اسنایپر آمریکایی» (۲۰۱۴) نیز به صورت محدود در روز کریسمس در چهار سالن سینما به نمایش درآمد و از روز جمعه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۳ (۱۶ ژانویه ۲۰۱۴ میلادی) نیز به صورت گسترده به روی پرده رفت؛ بنابراین، احتمال دارد که استودیوی «برادران وارنر» برای فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» نیز از همین روش استفاده کند تا فیلم اقتباسی ایستوود، شانس حضور در فصل جوایز را بدست آورد.

فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» درباره سه نیروی آمریکایی که به اروپا مسافرت کرده‌اند و در قطار بروکسل به پاریس با یک حمله تروریستی مواجه می‌شوند که در نهایت موفق می‌شوند تا آن را خنثی سازند. ایستوود برای نقش‌های این فیلم، از همان قهرمانان واقعی این حادثه استفاده کرده است. این افراد، آنتونی سدلر (Anthony Sadler)، آلک اسکارلاتوس (Alek Skarlatos) و اسپنسر استون (Spencer Stone) نام دارند.

جنا فیسچر (Jenna Fischer)، جودی گریر (Judy Greer)، ری کوراسانی (Ray Corasani)، پل-میکل ویلیامز (Paul-Mikél Williams)، مکس ووتین (Max Ivutin)، برایس قیصر (Bryce Gheisar)، کول اچینبرگر (Cole Eichenberger) و ویلیام جنینگز (William Jennings) دیگر بازیگران فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم، اقتباسی از کتاب «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس: داستان حقیقی تروریست، قطار و سه قهرمان آمریکایی» است که توسط سدلر، اسکارلاتوس، استون و جفری ای. استرن (Jeffrey E. Stern) به رشته تحریر در آمده است. دوروثی بلیسکال (Dorothy Blyskal) وظیفه نگارش فیلمنامه اقتباسی «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» را بر عهده داشته است که توسط ایستوود، تیم مور (Tim Moore)، کریستینا ریورا (Kristina Rivera) و جسیکا میر (Jessica Meier) تهیه و تولید شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.