وینسنت دن‌آفریو به فصل سوم سریال Daredevil بازمی‌گردد

27 October 2017 - 17:50

شرکت مارول اعلام کرده که وینسنت دن‌آفریو (Vincent D’Onofrio) برای ایفای نقش ویلسون فیسک (Wilson Fisk) معروف به کینگ‌پین (The Kingpin) به فصل سوم سریال Daredevil «دردویل» محصول مارول بازخواهد گشت. دن‌آفریو در فصل اول مجموعه کاراکتر اصلی بود و در فصل دوم حضور کوتاهی داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جف لوب (Jeph Loeb) رئیس بخش تلویزیون شرکت مارول گفته:

وینسنت یک بازیگر استثنایی است که با وقار شگفت‌انگیزی که به نقش فیسک می‌آورد، باز می‌گردد.

از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش مت مرداک/دردویل، دبورا آن ول (Deborah Ann Woll) در نقش کارین پیج و الدن هنسون (Elden Henson) در نقش فاگی نلسون اشاره کرد.

اریک اولسن (Erik Oleson) گرداننده‌ی جدید سریال خواهد بود. این اولین فعالیت اولسن در زمینه‌ی سوپرقهرمان‌ها نیست و او سابقا چند قسمت از سریال Arrow «ارو» را نوشته است. اولسن با جایگزینی داگلاس پتری (Douglas Petrie) و مارکو رامیرز (Marco Ramirez) که مشترکا هدایت مجموعه را در فصل دوم بر عهده داشتند، سومین گرداننده‌ی این سریال خواهد بود. استیون دی‌نایت (Steven DeKnight) هدایت سریال را در فصل آغازین برعهده داشت.

فیلمبرداری فصل سوم سریال «دردویل» امسال آغاز می‌شود و سال ۲۰۱۸ از طریق نت‌فلیکس عرضه خواهد شد.

اریک اولسن به همراه درو گادرد (Drew Goddard)، جف لوب و جیم چوری (Jim Chory) تهیه‌کنندگی اجرایی فصل سوم مجموعه‌ی «دردویل» را بر عهده دارند. این سریال توسط شرکت مارول و با همکاری استودیو ABC و نت‌فلیکس تهیه می‌شود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.