تایکا وایتیتی دوست دارد تا یک فیلم دیگر نیز از ثور بسازد

27 October 2017 - 20:19

چند روز مانده به اکران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در سینماهای جهان و کارگردان آن تایکا وایتیتی (Taika Waititi) برای ساخت فیلم چهارم ثور اظهار علاقه می‌کند. فرانچایز انفرادی کریس همسورث (Chris Hemsworth) در دنیای سینماتیک مارول در حال رسیدن به تمام پتانسیل‌های بالقوه‌ی خودش است و بنظر می‌رسد وایتیتی یک انتخاب مناسب برای این فرانچایز است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ثور قبلا ما بین چندین کارگردان چرخیده است و تنها فرانچایز در دنیای سینماتیک مارول است که یک کارگردان همه‌ی بخش‌های آن‌را بر عهده نداشته است. کنث براناگ (Kenneth Branagh) و آلان تیلور ( Alan Taylor) به این پروژه آمدند اما واکنش‌های اولیه نشان می‌داد که وایتیتی ترکیبی سرگرم کننده و همراه با ماجراجویی را به مخاطبان تحویل می‌دهد و این همان چیزی بود که آن‌ها منتظرش بودند. هواداران هنوز فیلم‌ را ندیده‌اند اما وایتیتی آماده است تا بگوید چقدر علاقه‌مند به تولید یک فیلم دیگر از ثور است.

Radio Times با وایتیتی در مورد بازگشتش به دنیای سینماتیک مارول پس از Ragnarok پرسید. او در حال حاضر یکی از بهترین کارگردانان در این حرفه است و همچنین کیوین فیج (Kevin Feige) مایل است آن‌ها باز هم با هم کار کنند. وایتیتی خاطر نشان کرد: دوست دارد تا در Thor 4 باشد. وی گفت:

من دوست دارم تا در هر زمانی با مارول کار کنم، بخاطر اینکه من فکر می‌کنم این یک استودیوی بی‌نظیر است و ما اوقات خوبی را در کار باهم داشتیم و آن‌ها من را بسیار حمایت کردند. آن‌ها به من آزادی عمل زیادی دادند و ایده‌های زیادی داشتند. من دوست دارم تا یک فیلم دیگر از Thor بسازم چون احساس می‌کنم چیزهای بسیار خوبی را با این بچه‌ها تجربه کرده‌ام و من واقعا هیچ کدام از دیگر شخصیت‌ها را دوست ندارم.

علاقه‌ی وایتیتی به ثور ۴ ممکن است واقعی باشد اما مطمئنا نمی‌توان گفت که این فیلم بخشی از فاز چهارم استودیو مارول خواهد بود. دو فیلم آینده‌ی Avengers (انتقام جویان) نقش تعیین کننده‌ای در مورد آینده‌ی ثور خواهند داشت. قرارداد همسورث پس از پایان این دو فیلم به پایان می‌رسد. این شخصیت مسلما اصلی ترین نقش فیلم را داراست. مارول با این حال با او کار می‌کند و درخواست‌های او برای Ragnarok را برآورده می‌کند. او کسی بود که پس از خسته‌ شدن از این نقش، تقاضای تغییر نقش داد و حتی مارول تولید فیلم را به استرالیا برد تا او کمتر از یک ساعت از خانه‌اش دور باشد.

مشارکت بالقوه‌ی کریس همسورث در Thor 4 تنها چیز مورد نیاز نیست. فیج فضا را برای حضور یک شخصیت زن به نام والکری (Valkyrie) با بازی تسا تامسون (Tessa Thompson) باز گذاشته است. ممکن است که مارول هنوز Thor 4 را معرفی نکرده باشد اما علاقه‌ی وایتیتی و Ragnarok به دنبال آن می‌تواند همه چیز را برای ساخت این فیلم محیا سازد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.