دنباله‌ی فیلم ۴۷ متر پایین سال ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید

28 October 2017 - 14:24

دنباله‌ی تریلر موفق و مستقل ۴۷ Meters Down یا همان ۴۷ متر پایین حقوق توزیع و اکران سینمایی را برای تابستان سال ۲۰۱۹ بدست آورده است. «۴۷ متر پایین» فیلمی در جهت تجدید حیات فیلم‌های کوسه‌ایِ جدی در سال‌های اخیر بود. این در حالی است که فیلم‌های دنباله‌داری همچون Shaknado کوسه را به آنتاگونیستی با قابلیت ترس‌های ناگهانی مضحک تنزل داده‌اند. فیلم سال آینده به نام The Meg امیدوار است این بازگشتِ روبه‌رشد به تریلرهای کوسه‌محور را ادامه دهد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«۴۷ متر پایین» همچون فیلم The Shalows «آب‌های کم‌عمق» در سال ۲۰۱۶، به هیچ‌وجه جانورِ آبزی تهدیدگرش را برای خنده نمایش نداد، بلکه دائما کارکترهای جداافتاده‌ی خود را در موقعیت‌های مرگ و زندگی قرار می‌داد. «۴۷ متر پایین» مسیر عجیبی را برای رسیدن به موفقیت نهایی‌اش طی کرد. حقوق توزیع این فیلم ابتدا و قبل از این که چند سال روی قفسه‌ها خاک بخورد، توسط کمپانی دیمنشِن فیلمز (Dimension Films) در سال ۲۰۱۴ خریداری شد. این کمپانی سپس اعلام کرد که قصد دارد فیلم را نهایتا تابستان ۲۰۱۶ تحت عنوان تغییریافته‌ی In The Deep «در اعماق» مستقیما روانه‌ی شبکه‌ی ویدئویی کند. اندکی قبل از عملی شدن این تصمیم، حقوقِ فیلم توسط شرکت توزیع‌کننده‌ی کوچکی به نام اینترتینمنت استودیوز (Entertainment Studios) اخذ شد و با عنوان اصلی‌اش به نمایش درآمد.

فیلم در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ اکران شد و با غلبه بر مشکلات به موفقیت تجاری دست یافت. «۴۷ متر پایین» که تنها با بودجه‌ی ۵٫۵ میلیون دلار ساخته شد، در گیشه به فروشی معادل ۵۳٫۹ میلیون دلار رسید و برای تمام کمپانی‌های تولیدکننده‌اش پولساز شد. مدتی قبل خبر ساخت دنباله‌ای بر این فیلم به نام ۴۸ متر پایین اعلام شد و مطابق گزارش Deadline اینترتینمنت استودیوز به گونه‌ای قابل پیش‌بینی حقوق توزیع این فیلم را نیز کسب کرد. «۴۸ متر پایین» در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ رسما بر پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

جوهانس رابرتز (Johannes Roberts) برای کارگردانی «۴۸ متر پایین» بازخواهد گشت. اسمی که در حال تبدیل شدن به نامی آشنا در دنیای وحشت است. رابرتز بار دیگر در کنار ارنست ریرا (Ernest Riera) یکی از نویسندگان فیلم نیز خواهد بود. رابرتز اخیرا ساخت دنباله‌ای بر فیلم موفق The Strangers «غریبه‌ها» به نام Strangers: Prey at Night «غریبه‌ها: شکار در شب» را به پایان رساند. این فیلم نیز توسط کمپانی The Fyzz Facility که تهیه‌کنندگی دو فیلم کوسه‌ای را بر عهده داشت، تهیه و تولید شد.

«۴۸ متر پایین» ماجرا را از مکزیک به برزیل منتقل می‌کند و بر گروه پنچ نفره‌ای از دوستانِ دخترِ ماجراجو تمرکز خواهد کرد. این گروه برای خوش‌گذرانی خارج از دایره‌ی محدود تور، قسمتی از خرابه‌های زیرآبی پنهان‌شده را پیدا می‌کنند و برای سر در آوردن از آن به درونش می‌روند. بدبختانه در عمق چیزهای بسیار هولناکی در انتظار آن‌هاست: کوسه‌های گرسنه.

منبع:ScreenRant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.