آیا پدر و مادر ری در The Last Jedi حضور دارند یا نه؟

1 November 2017 - 12:25

اصل و نسب از زمانی که دارث ویدر، پدر لوک بودنش را فاش کرد، یکی از ستون‌های اصلی Star Wars «جنگ ستارگان» بوده است. برای همین است که وقتی گذشته‌ی کسی مخفی نگه داشته می‌شود، اولین سوالی که به ذهن می‌آید این است که پدر و مادر او چه کسی است. ما می‌دانیم که موضوع پدر و مادر ری به زودی اهمیت پیدا خواهد کرد، اما آن‌ها چه کسی خواهند بود؟ آیا آن‌ها در Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» حضور دارند؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در یک مصاحبه با یاهو ژاپن، دیزی ریدلی  Daisy Ridley) درباره‌ی خانواده‌های Star Wars «جنگ ستارگان» سخن گفت و به نظر سر نخی از پدر و مادر کسی به ما نشان داد. به جای استفاده از گوگل ترنسلیت، کارکنان /Film کسی را داشتند که ژاپنی بخواند و آن را ترجمه کند.

در مورد رابطه‌ی لوک و لیا، یک تئوری محبوب این است که آن‌ها با هم رابطه‌ی زنا با محارم داشتند.دیزی که گفت صلاحیت این تئوری در Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» معلوم خواهد شد، همچنین گفت که: «جواب هر چه باشد، فقط آرزو دارم که لحظه‌ای که همه واقعیت می‌فهمند برای بینندگان تجربه‌ی لذت بخشی باشد» وی ادامه داد «و با این که من جواب را برای چند سال است که می‌دانم، این سری که ریان جانسون (Rian Johnson) خلق کرده است بهتر از انتظارات من از آب در آمده است. صادقانه من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم، به نظر من لحظه‌ای تاثیر گذار برای دیگران نیز خواهد بود.»

اگر معلوم شود که ری حاصل زنا با محارم بوده است. این کمی … عجیب خواهد بود. همچنین اگر او دارد در مورد کایلو رن صحبت می‌کند. تا آنجایی که ما می‌دانیم او احتمالا فرزند لیا است، اگر قطعا پسر هان سولو نباشد. البته نکته‌ی دیگری وجود دارد که در جهان Star Wars «جنگ ستارگان» کودکان می‌توانند فقط از یک مادر بدنیا بیایند برای مثال آناکین اسکای واکر تنها یک مادر داشت و بنا به دلیلی از مادر باکره به دنیا آمده بود. حال باید منتظر ماند و دید که چه کسی با چه کسی فامیل است!

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.