نام جدیدترین انیمه سینمایی هایائو میازاکی مشخص شد

1 November 2017 - 14:17

هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki)، کارگردان ۷۶ ساله افسانه‌ای، به تازگی و به صورت رسمی نام جدیدترین انیمه‌ی خود را اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این کارگردان محبوب ژاپنی که به تازگی از بازنشستگی برگشته است، قصد دارد با ادامه‌ی کار خود در این صنعت بار دیگر آثاری با کیفیت و استثنایی خلق کند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پس از این که مشخص شد هایائو میازاکی دوران بازنشستگی را ترک کرده است، بلافاصله اعلام شد که او مشغول کار بر روی یک انیمه‌ی کوتاه به نام Boro the Caterpillar «کرمی به نام بورو» بوده است و همچنین قصد دارد تا این اثر را به یک انیمه بلند سینمایی تبدیل کند. با این حال، اخبار جدید از عنوان دیگری هم سخن می‌گویند. به تازگی میازاکی در جریان افتتاحیه یک مراسم ویژه، اعلام کرد که نام انیمه بعدی خود Kimitachi wa Do Ikiru ka است که ترجمه‌ی آن، How Do You Guys Live? «شما چطور زندگی می‌کنید؟» می‌شود. نام انیمه براساس کتابی با همین عنوان و نوشته‌ی جنزبورو یوشیونو (Genzaburo Yoshino) که در سال ۱۹۳۷ میلادی منتشر شده بود، انتخاب شده است. البته انیمه میازاکی اقتباس کاملی از این کتاب نخواهد بود و فقط از نام و برخی از اتفاقات داستان الهام گرفته است. میازاکی در خصوص این انیمه گفت:

این فیلم درباره‌ی این است که چگونه این کتاب خاص [کتاب Kimitachi wa Do Ikiru ka] به طور برجسته‌ و ویژه‌ای بر روی زندگی شخصیت اصلی داستان اثر گذاشته است. تکمیل ساخت این انیمه، سه تا چهار سال زمان می‌برد.

میازاکی به عنوان بنیان‌گذار استودیو Ghibli Museum، آثاری به‌یادماندنی همچون Princess Mononoke «پرنسس مونونوکه»، My Neighbor Totoro «همسایه من توتورو»، The Wind Rises و همچنین انیمه فراموش نشدنی Spirited Away «شهر اشباح» را خلق کرده است. او پس از ساخت The Wind Rises‌ « باد برمی‌خیزد» برای چندمین بار اعلام کرده که قصد بازنشستگی دارد اما خوشبختانه چندی پیش مشخص شد که او به این بازنشستگی خود پایان داده است.

حال که دانسته‌ایم How Do You Guys Live? «شما چطور زندگی می‌کنید؟» نام جدیدترین پروژه هایائو میازاکی پرآوازه است، باید در انتظار اخبار بیش‌تر و هیجان‌انگیز از این انیمه بمانیم.

هنوز سخنی از تاریخ انتشار How Do You Guys Live? «شما چطور زندگی می‌کنید؟» به زبان نیامده است اما با توجه به شواهد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ساخت این انیمه در سال ۲۰۲۱ یا حتی ۲۰۲۲ به پایان برسد. با این وجود، هنوز این مسئله به صورت رسمی مشخص نشده است. نسخه کوتاه Boro the Caterpillar «کرمی به نام بورو» در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و احتمالاً برای نسخه بلند سینمایی آن باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر بمانیم.

منبع: THR

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.