یک تریلر ژاپنی از Star Wars: The Last Jedi منتشر شده است

1 November 2017 - 22:00

اگر آخرین تریلر از Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شما را بیشتر در انتظار گذاشت پس آدم خوش شانس هستید. لوکاس فیلم یک تریلر ژاپنی رسمی دیگر برای این فرانچایز منتشر کرد که نگاه بهتری از این فیلم به ما می‌دهد. این تریلر طولانی نیست اما به نظر برای آخرین تریلر بودن کافی است. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

همانند تریلر قبلی، این تریلر نیز با ری (Rey) با بازی دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و لوک (Luke) با بازی مارک همیل (Mark Hamill) آغاز شده و در نهایت در لحظاتی فوق العاده جالب بین ری و کایلو رن (Kylo Ren) با بازی آدام درایور (Adam Driver) به پایان می‌رسد. این تریلر همچنین بازگشت C-3po و BB-8 را  نشان می‌دهد و شامل نبرد کاپیتان فاسما (Captain Phasma) و جان بویگا (John Boyega) است.

همچنین حضور کری فیشر (Carrie Fisher) در عملکرد نهایی خود به عنوان ژنرال لیا اورگانا (General Leia Organa) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) به عنوان پو دامرن (Poe Dameron) در این  فیلم قابل توجه خواهد بود. این دنباله شامل بازگشت ستارگانی مثل دامنال گلیسون (Domnhall Gleeson) در نقش ژنرال هاکس (General Hux) و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش اسنوک (Snoke) و کلی ماری (Kelly Marie) در نقش رز، بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) در نقش دی جی (DJ) و لارا درن (Laura Dern) در نقش آمیلین هولدو (Amilyn Holdo) خواهد بود.

Star Wars: The Last Jedi توسط ریان جانسون (Rian Johanson) کارگردانی شده است و در پانزده دسامبر به اکران درمی‌آید.

منبع:‌ Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.