Blade Runnr 2049 در اصل یک فیلم چهار ساعته بوده است

1 November 2017 - 18:58

۱۶۳ دقیقه زمان زیادی برای بینندگان معمولی است که در سینما بنشینند و Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) را تماشا کنند. اگر شما تردید دارید که یک فیلم سه ساعته‌ی حماسی و علمی تخیلی را ببینید، پس دیدن چهار ساعت فیلم علمی تخیلی (در نسخه ی بلو-ری) جای سوال دارد. با توجه به صحبت‌های اخیر، این فیلم نسبت به فیلم کلاسیک ریدلی اسکات (Ridley Scott)، بسیار طولانی‌تر است و ممکن است به بازدید مکرر در سینما نیاز داشته باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در صحبت با Provideo Coalition، جو واکر (Joe Walker) خاطر نشان کرد که نسخه‌ی اولیه‌ی Blade Runner 2049 چهار ساعت طول می‌کشد که به دو نیمه‌ی دو ساعته تقسیم می‌گردد. ویلنو حتی در نظر داشت که پخش فیلم نهایی در دو بخش انجام شود. وی گفت:

این موضوع چیزی درباره‌ی فیلم مشخص می‌کند. این فیلم دو نیمه خواهد بود. هر دو نیمه با باز شدن چشم‌ها شروع می‌گردد. یک چشم باز کردن بزرگ در ابتدای فیلم داریم و دومین بار هنگامی که ماریتی (Mariett) بیدار می‌شود و اطراف ساختمان به سر می‌برد. ما به هر نیمه عنوانی نسبت دادیم و سپس عناوین را تغییر دادیم. اما چیزی که باقی ماند یک نوع رویا پردازی در مورد فیلم بود که آن را هر چه بیشتر به حقیقت نزدیک کنیم.

یک فیلم کامل می‌تواند در یک ساعت به طور کامل اتفاق بیوفتد اما بر اساس صحبت‌های واکر، نتیجه‌ی نهایی، یک فیلم ۱۶۳ دقیقه‌ای سینمایی است که او آن‌را “ورژن درست” نامید که به شما اجازه می‌دهد شخصیت‌ها را بشناسید و با لحظات دشواری از فیلم مواجه شوید.

بیشتر فرآیند ویرایش فیلم صرف ساخت یک لحن رویایی بوده است. همانطور که واکر اشاره می‌کند سخت‌ترین سکانس‌های فیلم در نبرد بین رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و هریسون فورد (Harrison Ford) بوده است که شش ماه طول کشیده است.

متاسفانه، ما هرگز نسخه‌ی چهار ساعته و دو بخشه از Blade Runner 2049 را نمی‌بینم. ویلنو گفته است نسخه‌ی سینمایی برداشت کارگردان از فیلم است و نه او و نه واکر نمی‌خواهند که نسخه‌ی بلوری با صحنه‌های حذف شده منتشر شود.
منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.