حضور پررنگ فیلم‌های ایرانی در جشنواره تیرانا

1 November 2017 - 09:30

پانزدهمین جشنواره فیلم تیرانا که در روزهای آینده در کشور آلبانی برگزار خواهد شد، دوازده فیلم سینمایی و کوتاه ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت. فیلم سینمایی «مادری» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلم‌های بلند سینمایی در جشنواره تیرانا نمایش داده خواهد شد.

به گزارش کانال «سینه‌ایران» از میان فیلم‌های بلند سینمایی ایرانی که در جشنواره فیلم تیرانا به نمایش درخواهند آمد، می‌توان به فیلم «مادری» ساخته رقیه توکلی اشاره کرد. در این فیلم سینمایی که پخش بین المللی آن را بنیاد سینمایی فارابی بر عهده دارد، هانیه توسلی، هومن سیدی و نازنین بیاتی به ایفای نقش می‌پردازند. «مادری» سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در بخش فیلم‌های کوتاه «حیوان» ساخته بهمن و بهرام ارک، «ساختمان شماره ١٣» ساخته امیر غلامی و «رتوش» ساخته کاوه مظاهری به نمایش درمی‌آیند.

در بخش انیمیشن‌های کوتاه نیز، فیلم‌های «تماشاچی» ساخته شیدا ماشی، «لایت سایت» ساخته سید مسلم طباطبایی، «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرار پایدار و «پیشخدمت» ساخته فرنوش صمدی در این جشنواره حضور دارند.

در بخش فیلم‌های دانشجویی هم، فیلم‌ «وقت ناهار» ساخته علیرضا قاسمی و در بخش ویدئو آرت فیلم‌های «پایان» ساخته سعید نقویان، «پیدایش» ساخته آبتین مظفری و «برچسب» ساخته امیر لشگری حضور خواهند داشت.

منبع:

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.