همکاری الیزابت بنکس و مارگو رابی، جهت ساخت فیلم The Paper Bag Princess

2 November 2017 - 11:00

الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و مارگو رابی (Margot Robbie) در تلاش هستند تا با همکاری یکدیگر، اقتباس سینمائی کتاب کلاسیکِ کودکان، The Paper Bag Princess «کیسه کاغذی شاهزاده» را به روی پرده‌های سینما بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

«یونیورسال» در جدال با دیگر استودیوهای فیلمسازی موفق به کسب حقوق ساخت اقتباس سینمائی کتاب رابرت مانشک (Robert Munsch) شده که مقرر است، الیزابت بنکس آن را مقابل دوربین ببرد. دو استودیوی «برون‌استون پروداکشنز» و «لاکی‌چپ اینترتینمنت» که به ترتیب متعلق به بنکس و رابی هستند، وظیفه ساخت و تولید این پروژه را بر عهده دارند. مکس هندلمن (Max Handelman) و تام آکرلی (Tom Ackerley) همراه با برایان آنکلس (Bryan Unkeless) و دن کرچ (Dan Krech) به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

فیلمنامه این فیلم را کتی سیلبرمن (Katie Silberman) به رشته تحریر در خواهد آورد. رابی برای هنرنمایی در این فیلم نیز مد نظر قرار دارد اما حضورش در این پروژه بستگی به عوامل مختلفی نظیر کیفیت فیلمنامه و برنامه زمانی تولید آن دارد.

کتاب «کیسه کاغذی شاهزاده» در سال ۱۹۸۰ میلادی منتشر شد و روایتگر داستان شاهدختی‌ست که قرار است با شاهزاده‌ای ازدواج کند. اما اژدهایی به فرمانروایی آن‌ها هجوم برده و پس از دزدین شاهزاده، او را در قصری زندانی می‌کند. شاهدخت داستان با یک کیسه کاغذی به جدال با اژدها می‌رود و موفق به شکست او می‌شود. اما شاهزاده به چشم یک شاهدخت به او نمی‌نگرد.

این کتاب پرفروش به واسطه روایت داستانی غیرکلیشه‌ای و بیان پیام‌های زنانه با تحسین مخاطبان روبرو شد. کتاب «کیسه کاغذی شاهزاده» از زمان انتشار خود بیش از ۹۰ بار تجدید جاپ شده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به زبان‌های مختلف دنیا به فروش رفته است.

آلیسون اسمال (Alison Small) از «برون‌استون» وظیفه نظارت بر روی روند ساخت این پروژه را بر عهده دارد و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن نیز شناخته می‌شود.

بنکس یکی از بازیگرانی‌ست که مصرانه بر روی تغییر وضعیت حضور زنان در صنعت سینما تلاش می‌کند و به حمایت از آن‌ها می‌پردازد. او ساخت فیلم Pitch Perfect 2 «آوازخوان حرفه‌ای» را بر عهده داشت که با نظر مثبت منتقدان نیز روبرو شد. این هنرمند از سوی شرکت «سونی» برای حضور در فیلم Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» نیز در نظر گرفته شده است.

رابی تا مدتی دیگر با فیلم I, Tonya «من، تونیا هستم» به روی پرده‌های سینما خواهد آمد که داستان آن بر اساس حوادث واقعی است. از سوی دیگر، سیلبرمن وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Isn’t It Romantic «آیا رومانتیک نیست» را بر عهده داشته که تا مدتی دیگر با هنرنمایی ربل ویلسون (Rebel Wilson) به اکران در خواهد آمد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.