یکی دیگر از بازیگران Jessica Jones به سریال Arrow پیوست

21 August 2016 - 10:00

شبکه CW با دنیای مشترک سریال‌هایی که اولین بار با الهام از سری Arrow «پیکان» ساخته شده‌اند دوران سختی را سپری می‌کند. بااینکه فصل دوم سریال فلش موفقیت‌های زیادی به دست آورد و طرفداران پروپاقرصش را راضی نگه داشت اما فصل چهارم سریال کمان دار بزرگ استارسیتی با افول غیرقابل باور داد همگان را برآورد! در جدیدترین اخبار منتشر شده از فصل پنجم، فهمیدیم که یکی از بازیگران سریال Jessica Jones در نقش شخصیت دی سی Human Target حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تنها شایعات و گزارشات جدیدی که می‌تواند طرفداران این سری را هایپ کند مربوط به جاس ویدون (Joss Whedon) است؛ گویا او قصد دارد یک یا چند قسمت از فصل پنجم سریال را کارگردانی کند. می‌دانیم که قرار است یک کراس اور بسیار بزرگ در میان هر چهار سریال ابرقهرمانی CW (فلش، پیکان، سوپرگرل و افسانه‌های فردا) صورت بگیرد. حال در جدیدترین اخبار مشخص شده که ویل تراوال (Will Traval) را می‌توانید در قسمت پنجم از فصل پنجم Arrow به عنوان شخصیت Human Target مشاهده کنید. این شخصیت قبلاً توسط شبکه FOX در سری بسیار کوتاهی با بازی مارک ولی (Mark Valley) به تلویزیون آورده شد. توضیحات قسمت پنجم حول این شخصیت منتشر شده است که آن را از اینجا می‌توانید مطالعه کنید:

این شخصیت به عنوان یک محافظ حرفه‌ای و فردی ماهر در تغییر چهره که هویت اهداف قاتلان را برای محافظت از این اشخاص در دست می‌گیرد در قسمت پنجم حضور خواهد داشت. حدس بزنید که ارباب رجوع جدید او کیست؟ شهردار آلیور کویین.

بله! بالاخره می‌توانیم عملکرد آلیور کویین را به عنوان شهردار استارسیتی ببینیم اما خب مسئله جالب اینجاست که حتی کمان دار سبزپوش هم به عنوان یک انسان عادی (و شهردار مکانی مثل استارسیتی!) به محافظت احتیاج دارد؛ اینطور که مشخص است در قسمت پنجم این فصل با آدمکش‌هایی که قصد جان آلیور را کرده‌اند آشنا می‌شویم. سؤال واقعی اینجاست که این آدمکش‌ها توسط چه کسی استخدام شده‌اند و هدفشان چیست؟ آیا فصل پنجم مانند فصل چهارم از همان ابتدا ما را با شخصیت اصلی منفی آشنا می‌کند؟

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.