Avengers: Infinity War شگفت‌انگیز ترین فیلم مارول است!

3 November 2017 - 09:22

جو روسو  (Joe Russo) دستیار کارگردان گفت Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) از هر فیلم دیگر دنیای سینماتیک مارول شگفت انگیزتر است چرا که شامل آوردن تعدادی شخصیت غیر منتظره خواهد بود. استودیو مارول برای ساختن Infinity War و اکران آن یک دهه زمان صرف کرده است. آنها بزرگ‌ترین بلاک باستر خود را بعنوان نقطه‌ی اوج تمام فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول ادامه دادند و تک تک شخصیت‌ها را در این فیلم گرد هم آوردند. این شخصیت‌ها فقط بخاطر وعده‌ای که داده شده دور هم جمع نشده‌اند، بلکه به این علت با هم هستند که قدرت کافی در برابر تانوس (Thanos) و متوقف کردن او را داشته باشند. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

هواداران سالهاست منتظر این فیلم هستند و بیشتر از آن، چشم انتظار بیرون آمدن یک تریلر از Infinity War هستند. فهمیدن اینکه چه شخصیت‌هایی در فیلم حضور خواهند داشت از یک طرف اهمیت دارد اما از طرف دیگر دانستن داستان فیلم از هیجان بالاتری برخوردار است. فیلم و تیم بزرگ بازیگری‌اش کاملا تحت پوشش قرار گرفته اند و یکی از کارگردانان آن همچنان از شگفت انگیز بودن حرف می‌زند.

CNET با آنتونی (Antony) و جو روسو، کارگردانان Infinity War در مورد فعالیت بعدی آن‌ها در مارول صحبت کرد. مصاحبه‌ی آن‌ها موضوعات مختلفی را پوشش می‌داد و برادران روسو با دقت هر چه بیشتر جزئیات را بازگو می کردند. هر چند از آن‌ها در مورد بازیگران و احتمال حضور شخصیت‌های غیر منتظره پرسیده شد اما آن‌ها هیچ نکته‌ی اضافی در مورد فیلم و برنامه هایشان نگفتند و تنها اشاره کردند برنامه‌های زیادی دارند. جو روسو گفت:

در فیلم بسیاری شخصیت‌های غیر منتظره خواهیم داشت. نکته‌های شگفت انگیز زیادی در این فیلم نسبت به سایر فیلم‌ها می‌بینید. قسمتی از آن ارتباطات بین شخصیت هاست، قسمتی نیز شخصیت‌های جدید است. همچنین شخصیت‌هایی که حضور کمی داشتند اما در این فیلم پر رنگ‌تر خواهند بود. قطعا بیشتر مردم از این تجربه لذت خواهند برد. من نمی‌خواهم وعده‌ی چیزی بدهم اما مطمئنا شما از بسیاری جنبه‌ها شگفت زده خواهید شد.

بازیگران Infinity War‌ با توجه به عکس‌ها و منابع قابل اعتماد ( و بعضا غیر قابل اعتماد) و اطلاعیه‌های رسمی از خود مارول، از طرق مختلف رشد کرده‌اند و قطعات پازل بیشتر شده است. حضور هر کدام از ابر قهرمانان اصلی دور از انتظار نیست و بنابر گفته‌ی اخیر جو روسو ممکن است شخصیت‌های کوچک یا حتی نوظهور نیز اضافه شوند. حتی گمانه زنی‌هایی در مورد حضور Namor و MODOK در Infinity War و همچنین فیلم بدون عنوان Avengers وجود دارد.

به غیر از شخصیت‌ها و برخی موارد غیر منتظره، جو روسو همچنین می‌تواند سطح جدیدی از شگفتی در مخاطبان ایجاد کند. از این حیث که داستان فیلم به تنهایی می‌تواند هواداران را بسیار شگفت زده کند. همچنین طرح کلی و روابط بین شخصیت‌ها (همانطور که جو اشاره کرد) می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. مارک روفالو اخیرا گفته است هالک و راکت ریکان (Rocket Raccoon) از شخصیت‌های Infinity War هستند که این متناسب با حرف جو روسو است. سوال بزرگ اما اینجاست که چقدر از این سورپرایزها تا ماه می بعدی باقی خواهند ماند؟ در مجموع امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد ولی بنظر می‌رسد که هواداران باید انتظارات غیر منتظره‌ای در مورد Avengers: Infinity War داشته باشند.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.