جزف گوردن لویت قرار است تا در فیلم ۷۵۰۰ ایفای نقش کند

2 November 2017 - 18:36

تولید کننده‌ی فیلم ۷۵۰۰ تصمیم گرفته بود تا پاول دانو (Paul Dano) را به عنوان نقش اول فیلمش انتخاب کند؛ ولی برخی از مسائل معمول و مزاحم در برنامه‌ریزی که برای این پروژه پیش آمده است، نشان دهنده‌ی این موضوع است که پاول دانو دیگر در این پروژه همکاری نمی‌کند و این فیلم به یک بازیگر نقش اول مرد دیگر نیاز دارد. خوشبختانه، عوامل سازنده‌ی این فیلم موفق شدند تا جوزف گوردن لویت (Joseph Gordon Levitt) را برای بازی در این فیلم، پیدا کنند و او را جایگزین پاول دانو بکنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پاتریک ولراث (Patrick Vollrath) کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. این پروژه، پس از آن‌که ولراث توانست تا به‌خاطر ساخت یک فیلم کوتاه، در مراسم اسکار امتیازاتی را برای خودش به ارمغان بیاورد، اولین فیلم طولانی او است.

در این فیلم، جوزف گوردون لویت قرار است تا نقش توبیاس الیس (Tobias Ellis) را ایفا کند. او در نقش یک کمک خلبان یک پرواز تجاری ظاهر خواهد شد که قرار است تا با تروریست‌هایی که قصد ربودن هواپیما را در ارتفاع سی هزار پایی دارند، روبه‌رو شود. ولراث فیلم برداری این پروژه را آغاز کرده است و قرار است تا در شهر کلن (Cologne) که یکی از شهرهای آلمان است، و در شهر وین (Vienna) که پایتخت اتریش است، این پروژه را فیلم‌برداری کند. خوب است بدانید که گوردون لویت برنامه‌های دیگری نیز برای اینده خودش در سر دارد و او قرار است تا در تعدادی فیلم ایفای نقش کند که این فیلم‌ها، شامل فیلم Fraggle Rock و Wingmen می‌شود.

منبع: Empire Online

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.