تیم صداپیشگی سری جدید Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtle معرفی شد

5 November 2017 - 20:54
 روز گذشته Nickelodeon صداپیشگان مجموعه‌ی جدید Rise of The Teenage Mutant Ninja Turtle (ظهور لاک پشت‌های نینجای جوان) را معرفی کرد که در این سری آن‌ها با دشمنان جدیدی روبرو می‌شوند و به مکان‌هایی سر می‌زنند که هرگز نرفته بودند و در زیر خیابان‌های نیویورک حرکت می‌کنند. در این مجموعه‌ی انیمیشنی دو بعدی، عمر میلر (Omar Miller) بعنوان رافائل (Raphael)، بن شوارتز (Ben Schwartz) برای لئوناردو (Leonardo) جاش برنر (Josh Brener) بعنوان دوناتلو (Donatello)، برندون اسمیت (Brandon Smith) برای میچلانگلو (Michelangelo) و کت گراهام (Kat Graham) بعنوان آپریل اونیل (April ONeil) صدا پیشگی می‌کنند. این سریال قرار است تا در سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی Nickelodeon پخش شود. در ادامه‌ی مطلب با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.
کریس ویسکاردی (Chris Viscardi) معاون ارشد تولید و توسعه‌ی این سریال گفت: این فهرست باورنکردنی صداپیشگان از تمام دنیا گردهم آمده‌اند و می‌خواهند این نسخه از لاک پشت‌های نینجا را به طرز جدیدی وارد زندگی کنند. ما مجددا سریال را پر از طنز، صحنه‌های اکشن و داستانی پویا ساخته‌ایم و مجموعه‌ی جدیدی از قهرمان ها و ابر قهرمان ها را خواهیم داشت.
صداهای طنز گونه به تیم روحی تازه و انرژی مضاعفی می‌بخشد. از جمله رافائل، قدیمی ترین و بزرگترین برادر، او اکنون رهبر تیم است و شور و شوقش او را برای ماجراهای تازه آماده می‌کند. لئوناردو برادری با روحیه‌ی خودخواهی و دارای جذابیت و روحیه‌ی شورشی است. دوناتلو یک نابغه‌ی مکانیکی و جادوگر تکنولوژی است که برنامه نویسی مهارت دوم او به حساب می‌آید. میچلانگو جوانترین برادر، یک هنرمند عالی و با یک روحیه‌ی خیال پرداز و بسیار جذاب است. به علاوه اریک بایوزا (Eric Bauza) در نقش اسپلینتر (Splinter) به بازیگران می‌پیوندد.

سری جدید Rise of The Teenage Mutant Ninja Turtles ماجراهایی جدید از رافائل، لئوناردو، دوناتلو و میچلانگو را دنبال می‌کند. چراکه آن‌ها به دنبال کشف رازهایی در نیویورک هستند. از بلندترین آسمان خراش‌ها تا پایین‌ترین فاضلاب‌ها، لاک پشتها با موجودات عجیب و غریب روبرو می‌شوند، در حالی که از خوردن برش مورد علاقه‌ی پیتزای خود لذت می‌برند! چهار برادر باید یاد بگیرند تا با هم کار کنند تا سرنوشت خود را برای تبدیل شدن به یک تیم ابرقهرمانانه تحقق بخشند.

سری جدی این انیمیشن ۲۶ قسمت است و تهیه‌کننده‌های اجرایی آن اندی سوریانو (Andy Suriano) و آنت وارد (Ant Ward) هستند و در کالیفرنیا تولید شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.