سوفی ترنر در فیلم Girl Who Fell From The Sky بازی خواهد کرد

5 November 2017 - 12:00

سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک (Sansa Stark) در سریال محبوب Game of Thrones، ضمن بازی در این سری و همچنین ایفای نقش یکی از اعضای جهش‌یافته فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس تاریک»، به پروژه جدیدی پیوسته است. به تازگی این بازیگر به پروژه Girl Who Fell From The Sky «دختری که از آسمان سقوط کرد» هنرنمایی خواهد کرد و در تولید آن نیز نقش خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

استان بروکس (Stan Brooks) این فیلم را بر اساس کتابی با همین نام از جولیان کاپکه (Juliane Koepcke) و بیت رایگیرت (Beate Rygiert) مقابل دوربین خواهد برد. کتاب مورد بحث، روایت‌کننده تنهایی‌های کاپکه پس از سقوط هواپیمایش در جنگل‌های بارانی Peruvian است. کاپکه که در آن زمان ۱۷ سال داشت، از سقوط هواپیمای شماره ۵۰۸ لانسا بر اثر رعد و برق جان سالم به در ببرد.

کاپکه که از کابین خارج شده بود، همچنان به صندلی خود متصل بود و توانست از سقوطی ۱۰ هزار فوتی نجات پیدا کند. امدادگران پس از ۱۱ روز جستجو، او را یافتند. گفته می‌شود که «دختری که از آسمان سقوط کرد»، فیلمی مشابه با فیلم Gravity «جاذبه» باشد و تجربه‌ای جدید برای سوفی ترنر محسوب می‌گردد.

فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones هنوز شروع نشده است اما ترنر بازی در فیلم‌های Huntsville «هانتسویل» Time Freak «غریبی زمان» و «مردان ایکس: ققنوس تاریک» را در برنامه دارد.

منبع : امپایرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.