The Chronicles of Narnia: The Silver Chair آخرین فیلم جو جانستون خواهد بود

10 November 2017 - 09:18

جو جانستون (Joe Johnston) قصد دارد تا فیلم The Chronicles of Narnia: The Silver Chair (سرگذشت نارنیا: صندلی نقره‌ای) را در زمستان سال ۲۰۱۸ و قبل از بازنشستگی از کارگردانی، فیلم برداری کند. مجموعه فیلم «سرگذشت نارنیا» بر پایه‌ی رمان‌هایی با همان نام که توسط سی اس لویز (C.S.Lewis) نوشته شده، ساخته شده است و در سال ۲۰۰۵ با شیر،‌ کمد و جادوگر به روی صحنه رفت. این فیلم به سرعت تبدیل به یک حرکت شگفت انگیز از شرکت والت دیزنی شد و در باکس آفیس جهانی ۷۴۵ میلیون دلار کسب درآمد کرد. در حالی که بودجه‌ی مصرفی‌اش ۱۵۰ میلیون دلار بود. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

سه سال بعد ادامه‌ی این فرانچایز با عنوان Prince Caspian (شاهزاده کاسپین) اکران شد اما زیاد موفق نبود و ۴۲۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درامد کرد. در حالی که بودجه‌ی اختصاص داده شده به آن ۲۲۵ میلیون دلار بود. به همین دلیل دیزنی فرانچایز را متوقف کرد. شرکت فاکس قرن بیستم چند سال بعد دست به کار شد  و فیلم The Voyage of the Dawn Treader (سفر کشتی سپیده پیما) را ساخت. فیلم چهارم یعنی The Silver Chair در دست ساخت است.

جانستون به ARTS در کامیک کان سال ۲۰۱۷ پاریس گفته بود که Silver Chair برنامه ریزی شده است تا در زمستان ۲۰۱۸ وارد مرحله‌ی تولید شود و این به آن معناست که فیلم حداقل تا اوایل سال ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد. جانستون گفت: چند سالی طول خواهد کشید تا فیلم ساخته شود، اما ما نمی‌توانیم فیلم‌برداری را تا زمستان بعدی آغاز کنیم. ما در نیوزیلند و در جزیره‌ی جنوبی خواهیم بود که آنجا تابستان است. بنابراین اکران فیلم در ۲۰۱۹ خواهد بود.

 جانستون علاوه بر اینکه جزئیاتی از Silver Chair داد، به ARTS گفت که نارنیا آخرین پروژه‌ی او قبل از بازنشستگی خواهد بود. جانستون گفت: من اکنون آماده‌ام تا یک کار دیگر انجام دهم. در حالی که این فیلم ساز نگفت در زمان بازنشستگی‌اش چه برنامه‌ای خواهد داشت اما اشاره کرد که چند سگ دارد که می‌خواهد وقتش را صرف مراقبت از آن‌ها بکند.

برای کسانی که جانستون را نمی‌شناسند، او حرفه‌اش را بعنوان یک هنرمند و مدیر هنری برای لوکاس فیلم آغاز کرد و بر روی سه گانه‌ی Star Wars (جنگ ستارگان) از جورج لوکاس (Jeorge Lucas) آغاز کرد. اولین فیلم او به نام Honey I shrunk the Kids در سال ۱۹۸۹ اکران شد. همچنین او فیلم هایی مثل Rocketeer و Jumanji‌ (جومانجی) و همچنین The Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا:‌ اولین انتقام جو) را برای مارول کارگردانی کرد. The Chronicles of Narnia: The Silver Chair احتمالا آخرین فیلم او خواهد بود اما او نقش بسزایی در صنعت فیلم سازی داشت.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.