فصل دوم Westworld در بهار ۲۰۱۸ پخش خواهد شد

8 November 2017 - 12:08

مدتی است که طرفداران سریال Westworld «وست‌ورلد» شبکه‌ی HBO در انتظار اخبار جدید و تاریخ پخش فصل دوم این سریال هستند. اکنون، ما مطمئن هستیم که فصل دوم سریال وست‌ورلد در چه فصلی پخش خواهد شد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در گذشته اخباری مبنی بر پخش فصل دوم Westworld «وست‌ورلد» در اوایل ۲۰۱۸ و فصل بهار منتشر شده بود اما سکوت خبری این چند مدت اخیر، این نگرانی را برای برخی ایجاد کرده بود که شاید پخش سریال با تاخیر مواجه شود. به تازگی یکی از طرفداران این سریال در توییتر از ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) پرسید که چه زمانی وست‌ورلد باز خواهد گشت. ایوان ریچل وود که در این مجموعه نقش دلوروس را ایفا می‌کند، در پاسخ با گفتن ” بهار ۲۰۱۸” این اطمینان خاطر را به همه داد که به زودی بار دیگر این سریال و شخصیت‌ها و دنیای آن را مشاهده خواهیم کرد. با این حال، متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم مشخص نشده است.

چندی پیش در جریان مصاحبه‌ای که جاناتان نولان انجام داده بود، این احتمال افزایش یافت که ما در فصل آینده سریال   Westworld «وست‌ورلد» شاهد پارک‌هایی از روم باستان و قرون وسطی باشیم.

در فصل اول این سریال ستارگانی همچون آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، اد هریس (Ed Harris)، ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood)، تندی نیوتون (Thandie Newton) و همچنین جفری رایت (Jeffrey Wright) ایفای نقش کردند. جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) فیلم‌نامه نویسان اصلی این مجموعه هستند.

نخستین تریلر فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در جریان کامیک‌کان منتشر شد و بازخوردهای مثبتی نیز گرفت و هیجان طرفداران را برای فصل آینده افزایش دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.