آخرین تریلر انیمیشن Coco منتشر شد

8 November 2017 - 14:41

در حالی که کمتر از یک ماه به اکران جدیدترین انیمیشن پیکسار یعنی انیمیشن Coco «کوکو» در سینماها باقی‌ مانده، آخرین تریلر آن به صورت رسمی منتشر شده است. برای مشاهده‌ی آخرین تریلر و اطلاعات بیش‌تر از این انیمیشن موردانتظار، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پیکسار که در صنعت انیمیشن‌ نام پرآوازه و بزرگی‌ دارد و همواره با آثار با کیفیت و ایده‌های بدیع خود شناخته‌ می‌شود، اکنون سراغ ایده‌ی جدید دیگری رفته است. پیکسار این بار با انیمیشن Coco «کوکو» به دنیای مردگان قدم نهاده است. نکته‌ی قابل توجه این است که پس از اکران انیمیشن The Good Dinosaur «دایناسور خوب» در سال ۲۰۱۵، کوکو اولین انیمیشن جدید پیکسار بوده است و آثار دیگر دنباله‌هایی از انیمیشن‌های قدیمی و معروف این شرکت بوده‌اند.

آخرین تریلر انیمیشن Coco «کوکو» (که می‌توانید آن را در ابتدای خبر مشاهده کنید) به مخاطب چشم‌اندازی کوتاه از چیزی که این استودیو قادر به خلق آن است، نشان می‌دهد. این تریلر می‌تواند به ما نشان دهد که این انیمیشن محیط‌های گوناگونی از دنیای پرجنب‌وجوش واقعی گرفته تا سرزمین خیره‌کننده مردگان را در خود جای داده است. تریلر جدید این انیمیشن می‌تواند اطمینان خاطری برای طرفداران پیکسار باشد که با یکی دیگر از کارهای عالی پیکسار مواجه هستند.

چندی پیش پوستر جدید و زیبایی از این انیمیشن منتشر شد. انیمیشن Coco «کوکو» را لی آنکریچ (Lee Unkrich) کارگردانی کرده است که در گذشته سابقه‌ی ساخت انیمیشن Toy Story 3 «داستان اسباب بازی ۳» را نیز داشته است. آدرین مولینا (Adrian Molina) و متیو آلدریچ هم وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی این انمیشن را برعهده دارند. آنتونی گونزالس (Anthony Gonzalez) در نقش میگل، گائل گارسیا برنل (Gael García Bernal) در نقش هکتور، بنجامین برت‌ (Benjamin Bratt) در نقش ارنستو ارنستو دِلا کروز و… برخی از صداپیشگان این انیمیشن هستند.
انیمیشن «کوکو» قرار است در تاریخ ۱ آذر ماه ۱۳۹۶ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلای) در سینماهای آمریکا اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.