راسل کرو و نیکلاس هولت در فیلم True History of the Kelly Gang هنرنمایی می‌کنند

9 November 2017 - 15:00

راسل کرو (Russell Crowe) و نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) برای بازی در فیلم True History of the Kelly Gang «تاریخ حقیقی گروه کلی» به کارگردانی جاستین کورزل (Justin Kurzel) در نظر گرفته شده‌اند. کورزل کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Macbeth «مکبث» و Assassin’s Creed «کیش یک آدمکش» را در کارنامه کاری خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جورج مک‌کی (George MacKay) و اسی دیویس (Essie Davis) نیز در این وسترنِ گاتیک بازی خواهند کرد که اقتباس سینمائی کتابی به همین نام به نویسندگی پیتر کاری (Peter Carey) محسوب می‌شود. این فیلم، داستان ند کلی (Ned Kelly)  با بازی مک‌کی، یکی از بزرگترین مجرمان جهان، و همچنین نواحی مستعمراتی که وی از آنجا قیام کرده را به تصویر می‌کشد.

همچنین تراویس فیمل (Travis Fimmel) ستاره سریال Vikings و داکره مونت‌گومری (Dacre Montgomery) بازیگر Stranger Things نیز در ساخته جدید کورزل ایفای نقش خواهند کرد. فیلمنامه «تاریخ حقیقی گروه کلی» توسط شاون گرانت (Shaun Grant) به رشته تحریر در آمده است. از جمله دیگر بازیگران این پروژه می‌توان از شان کینان (Sean Keenan)، هری گرین‌وود (Harry Greenwood)، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) و ارل کیو (Earl Cave) نام برد.

لیز واتس (Liz Watts) از Porchlight Films، هال وُگل (Hal Vogel) از Daybreak Pictures و برد فین‌ستین (Brad Feinstein) از استودیوی Romulus Entertainment وظیفه تولید این پروژه را بر عهده دارند. این در حالی است که پیتر کاری (Peter Carey) و دیوید آکین (David Aukin) از استودیوی Daybreak، وینسنت شیهان (Vincent Sheehan) از Porchlight و جوزف اف. اینگراسیا (Joseph F. Ingrassia) از Romulus Entertainment به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تولید این فیلم نقش دارند.

استودیوی Romulus با مشارکت Screen Australia و با همکاری دو شرکت Film Victoria و Film4 وظیفه تامین هزینه‌های ساخت این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری فیلم «تاریخ حقیقی گروه کلی» از سال آینده میلادی در استرالیا آغاز خواهد شد.

شرکت Rocket Science وظیفه پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد. از جمله جدیدترین پروژه‌های این شرکت می‌توان به فیلم Destroyer «ویرانگر» به کارگردانی کارین کوساما (Karyn Kusama) اشاره کرد که نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ویلم دفو (Willem Dafoe) در آن هنرنمایی می‌کنند.

هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «تاریخ حقیقی گروه کلی» اعلام نشده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.