جی. کی. سیمونز برای ایفای دوباره‌ی نقش جی. جونا جیمسون مشتاق است

10 November 2017 - 11:01

جی. کی. سیمونز (J. K. Simmons) که نقش‌آفرینی‌اش در سه‌گانه‌ی Spider-Man «مرد عنکبوتی» ساخته‌ی سام ریمی (Sam Raimi) تحسین طرفداران را برایش به ارمغان آورد، مشتاق است تا بار دیگر نقش کاراکتر محبوب خود، جی. جونا جیمسون (J. Jonah Jameson) را ایفا کند. جی. جونا جیمسون، این سردبیرِ متعصب و سیگاردودکن، لحظات خنده‌داری را در آن سه فیلم رقم زد و نقش‌آفرینی سیمونز به نسخه‌ی مثالی از این کاراکتر بدل شد. سیمونز آن‌قدر با این نقش مترادف است که با گذشت این همه سال، نسخه‌ی دیگری از آن در دنیای تصویر متحرک ظاهر نشده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جی. جونا جیمسون حضور ایمیلیِ کوتاهی در فیلم The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» داشت، او یک پیامِ یک‌کلمه‌ای (اشتباه) برای کاراکتر پیتر پارکر با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در جواب یکی از پیشنهادهای او فرستاد. و این بیشترین مقداری است که برای دیدن جونا روی پرده پس از پایان سه‌گانه‌ی اصلیِ «مرد عنکبوتی»، نصیب طرفداران شد. مارک وب (Marc Webb) کارگردان فیلم، اشاره کرده بود که جونا شاید در فیلم The Amazing Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» حضور داشته باشد اما آن فیلم هرگز ساخته نشد، کمپانی سونی تصمیم گرفت با کمپانی دیزنی کار کند و نسخه‌ی جدیدی از پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) را وارد دنیای سینمایی مارول کرد.

طرفداران از سیمونز خواستار ایفای دوباره‌ی نقش جی. جونا جیمسون در دنیای سینمایی مارول شده‌اند و این بازیگر نیز متعاقبا ابراز علاقه کرده و گفته: من هرگز درها را نمی‌بندم. سیمونز درباره‌ی موضوع بازگشت به نقش جونا به Entertainment Tonight گفته:

من هرگز نمی‌گویم هرگز. مقصودم این است که می‌دانید، آشکار است که من زمان بسیار شگفت‌انگیزی را با سام ریمی، توبی مگوایر (Tobey Maguire) و دیگران در آن فیلم‌ها گذراندم. آن دوران برای من زمانی خیلی خیلی عالی بود و تأثیرگذار در حرفه و زندگی‌ام. لذتِ خالص بود. اگر فرصت دوباره‌ای برای دیدار مجدد آن لذت باشد خب… اگرچه نمی‌دانم اگر جونا جیمسون این‌قدر پیر است، مرد عنکبوتی قرار است چند ساله باشد.

آشکار است که سیمونز در انتهای سخنانش، مزاح می‌کند اما او به نکته‌ی جالبی اشاره دارد. حالا که پیتر پارکرِ تام هالند مرد بسیار جوانی است، این توقع می‌رود که کمپانی سونی و دیزنی نسخه‌ی جوان‌تری را نیز از جونا وارد دنیای سینمایی مارول کنند. این عمل به نحوی برای روایت منطقی‌تر است. اما احتمال بازگشت سیمونز با توجه به مطالبه‌ی طرفداران، هم‌چنان پابرجاست. خیلی عاقلانه نیست که این احتمال را کنار بگذاریم چون کوین فایگی و همکارانش در استودیوی مارول عاشقِ راضی کردن طرفداران هستند.

اگرچه اظهارات سیمونز مثبت به نظر می‌رسند، این نگرانی وجود دارد که تعهدِ فعلی او به دنیای سینمایی دی‌سی ( او در فیلم Justice League «لیگ عدالت» به عنوان کمیسر گوردونِ جدید حضور خواهد داشت) مانع بازگشتِ بالقوه‌اش به دنیای مرد عنکبوتی شود. اگرچه سیمونز در همان مصاحبه به شکل جالبی تصریح کرده که به لحاظ قراردادی هیچ منعی برای حضور هم‌زمان او در دو دنیای ابرقهرمانی وجود ندارد. بنابراین طرفداران او در سراسر دنیا هم‌چنان امیدوار باقی می‌مانند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.