جرمی لائورت در فیلم A Private War بازی خواهد کرد

11 November 2017 - 22:00

جرمی لائورت (Jeremie Laheurte)، ستاره فیلم Blue Is the Warmest Color «آبی گرم‌ترین رنگ است»، به رزمند پایک (Rosamund Pike) و جیمی دورنان (Jamie Dornan) برای بازی در فیلم A Private War «یک جنگ خصوصی» پیوست. این فیلم توسط متیو هینمن (Matthew Heineman)، که کارگردانی مستند Cartel Land «سرزمین کارتل» را بر عهده داشته است، مقابل دوربین می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

لائورت برای بازی در نقش رمی اُکلیک (Remi Ochlik) در نظر گرفته شده است. اُکلیک، عکاسی فرانسوی بود که همراه با ماری کالوین (Marie Colvin)، خبرنگار روزنامه «ساندی تایمز»، در فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی در سوریه کشته شد. اُکلیک وظیفه عکس‌برداری از بیشتر درگیری‌های اخیر منطقه از جمله هائیتی، مصر، تونس و لیبی را پوشش داده است. پایک نقش کالوین را در فیلم «یک جنگ خصوصی» بازی خواهد کرد.

فیلم «یک جنگ خصوصی» توسط باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk) و شارلیز ترون (Charlize Theron) از استودیوی «Thunder Road Pictures» تهیه و تولید می‌شود. فیلمنامه این فیلم اقتباسی از مقاله‌ی آرش آمل (Arash Amel) است که در نشریه «Vanity Fair» منتشر و در آن به زندگی دراماتیک کالوین به عنوان یک خبرنگار جنگی پرداخته شده است. کالوین در سه دهه فعالیت حرفه‌ای خود، درگیری‌های مطرح جهان از جمله جنگ داخلی سریلانکا را پوشش داده است که در آن به شدت مجروح شد و چشم خود را از دست داد. نهایتاً او، در جریان گزارش از نبرد حمص، به واسطه حمله‌ای موشکی، کشته شد.

فیلم «یک جنگ خصوصی» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد و مشخص نیست که از چه زمانی مراحل تولید و فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.