تریلر Incredibles 2 همراه با انیمیشن Coco منتشر می‌گردد

13 November 2017 - 18:28

اولین تریلر برای The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) به زودی و همزمان با انیمیشن Coco خواهد آمد. پیکسار در چند سال گذشته بعنوان بخش بزرگی از شرکت دیزنی شناخته شده است. این استودیو  برای اولین بار در سال ۲۰۱۵  دو فیلم در یک سال منتشر کرده است. با نام های Inside Out و The Good Dinosaur و در امسال نیز این کار را تکرار کرد. پیکسار Cars 3 (ماشین ها ۳) را در تابستان منتشر کرد و همینطور انیمیشن Coco نیز دو هفته‌ی دیگر اکران می‌گردد. در ادامه‌ی مطلب با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

وقتی با مخلوطی از داستان‌های اصلی و دنباله‌ها روبرو هستیم، جای سورپرایزی وجود ندارد، اما هواداران از سال ۲۰۰۴ منتظر منتشر شدن دنباله‌ی Incredibles هستند اما این‌که سومین فیلم Cars قبل از دومین فیلم Incredibles اتفاق می‌افتد، آن‌را بیشتر هیجان انگیز می‌کند. دیزنی در نهایت در تابستان گذشته یک اسنیک پیک از دنباله‌ی Incredibles در طی نمایشگاه D23 نمایش داد اما به زودی همه خواهند فهمید که نویسنده و کارگردان این فیلم، چه برنامه‌ای دارند.

سایت TrailerTrack گزارش می‌کند که اولین تریلر برای The Incredibles 2 تنظیم شده است و همزمان با اکران Coco در روز چهارشنبه ۲۲ نوامبر منتشر می‌گردد. البته ممکن است تا قبل از آن موقع بصورت آنلاین پخش شود. این تریلر احتمالا ۶۰ ثانیه طول خواهد کشید اما همین مدت کوتاه نیز برای هواداران پیکسار بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بسیاری ممکن است که یک تریلر دو یا سه دقیقه‌ای بخواهند اما این بنظر زمان زیادی خواهد بود که تا قبل از ماه ژوئن بعدی منتشر شود. اکنون سیزده سال از زمان اکران اولین فیلم شگفت انگیزان در سینماها می‌گذرد بنابراین احتمالا تریلر دومین فیلم شگفت انگیزان باید قبل از پرداختن به سایر جنبه‌های این دنباله از فیلم، زمانی را صرف معرفی قهرمانان فیلم کند.

هواداران سال‌های زیادی است که منتظر ساخته شدن دنباله‌ی فیلم Incredibles هستند اما این دنباله دقیقا از جایی شروع می‌گردد که اولین فیلم شگفت انگیزان به پایان رسید. فراتر از آن تایید شده است که این دنباله بیشتر بر روی  Elastgirl تمرکز دارد. او تنها ابرقهرمان نخواهد بود. ۲۵ ابر قهرمان جدید از جمله Dash (دش)، Violet (وایولت)، Jack-Jack (جک- جک) و Frozone (فروزن) در این فیلم در مصاف با جنایت حضور خواهند داشت. باید دید که چه تعداد از این پارامترها در تریلر شگفت انگیزان ۲خواهد بود، اما جدای از آن باید دید که پیکسار بعد از گذشت این همه سال چه چیزی به ارمغان آورده است.

شما همراهان همیشگی سینما گیمفا در مورد فیلم دوم شگفت انگیزان چه نظری دارید. شما می‌توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مازیار همتی says:

    خاطرات دوباره برام زنده شد.
    بی صبرانه منتظر این نمایش هستم …!