برگزیدگان دومین جشنواره فیلم شید معرفی شدند

13 November 2017 - 17:00

شب گذشته پس از نمایش آخرین فیلم در سینما آنجلیکا شهر دالاس امریکا، برگزیدگان دومین دوره جشنواره فیلم شید و برندگان جایزه کلوزآپ طلایی معرفی شدند.  فیلم‌های «زرد»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «اسرافیل» و «آذر» در این جشنواره در بخش‌های مختلف جوایزی را به خود اختصاص دادند.

اسامی برندگان تندیس کلوزآپ و نامزدهای هر بخش به شرح زیر است:

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد، به محسن تنابنده برای بازی در فیلم «فراری» رسید. در این بخش نوید محمدزاده (بدون تاریخ، بدون امضا)، محسن تنابنده (فراری)، پژمان بازغی (اسرافیل) نامزد بودند.

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر زن به نیکی کریمی برای بازی در فیلم «آذر» اهدا شد. نامزدهای این بخش را هدیه تهرانی (اسرافیل)، نیکی کریمی (آذر) و ساره بیات برای فیلم (زرد) تشکیل دادند.

تندیس کلوزآپ بهترین کارگردان و لوح تقدیر به وحید جلیلوند برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» رسید. در این بخش محمد حمزه‌ای (آذر)، وحید جلیلوند (بدون تاریخ، بدون امضا)، آیدا پناهنده (اسرافیل) نامزد بودند.

و جایزه بهترین فیلم و لوح تقدیر با اختلاف بسیار کم آرای داوران به فیلم «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی اهدا شد. دیگر نامزدهای این بخش را علی جلیلوند «بدون تاریخ بدون امضا»، نیکی کریمی «آذر»، کامران مجیدی «زرد» تشکیل می‌دادند

و در انتها بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به دلیل آرای یکسان، مشترکا به فیلم‌های «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده رسید.

این جشنواره با نام و یاد عباس کیارستمی برگزار شد و جایزه شید به نام یکی از فیلم‌های این کارگردان فقید است. داوران جشنواره سینمایی فارسی زبان شید، جاناتان رزنبام، ریچارد پنیا و هوشنگ گلمکانی بودند و این جشنواره به دبیری آرامه اعتمادی، و دبیری هنری شهرام مکری برگزار شد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.