Thor: Ragnarok در بین ده فیلم برتر ۲۰۱۷ در باکس آفیس قرار دارد

14 November 2017 - 09:49

پس از گذشت تنها دو هفته از اکران Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، این فیلم خود را در بین ده فیلم برتر در باکس آفیس سال ۲۰۱۷ می‌بیند. سومین فیلم انفرادی از ثور از مرز ۶۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است و تنها در آمریکای شمالی ۲۱۱ میلیون دلار کسب درامد داشته است. برای مشاهده‌ی جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط تایکا وایتیتی (Taika Wititi) کارگردانی شده است، ثور با بازی کریس همسوورث (Chris Hemsworth) را نشان می‌دهد که با همتای انتقام‌جوی خود یعنی هالک (Hulk) با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo)، در یک نبردگاه گلادیاتوری که توسط گرند مستر (Grandmaster) رهبری می‌شود قرار دارند. پس از آن ثور و تیمش به سرزمین اجدادی خود یعنی اسگارد بازمی‌گردند تا با هلا (Hela) با بازی کیت بلانشت (Cate Blanchett) الهه‌ی مرگ بجنگند و اسگارد را از شر او نجات دهند. راگناروک از دیگر فیلم‌های ثور بیشتر دارای طنز است.

Thor: Ragnarok اثبات کرد که ثور و هالک می‌توانند به تنهایی و جدای از دیگر انتقام جویان در باکس آفیس فرمانروایی کنند و از مرز ۶۵۰ میلیون دلاردر دو هفته از اکران رد شوند و رده‌ی دهم را در بین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ در باکس آفیس کسب کنند (این اطلاعات طبق گفته‌ی Box Office Mojo است). Ragnarok اگر با همین روند ادامه دهد، شانس این را دارد که از فیلم Guardians of The Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) که ۸۳۶ میلیون دلار در باکس آفیس کسب درامد کرد و همچنین از Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با درآمد ۸۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، عبور کند.

در باکس آفیس داخلی،‌ Thor: Ragnarok از ۵۶ میلون دلار به ۲۱۱ میلیون دلار در هفته‌ی دوم رسید (بنا بر باکس آفیس موجو) و رتبه‌ی نهم را کسب کرد. این فیلم همچنین می‌رود تا در باکس آفیس داخلی از Guardians of The Galaxy 2 که ۳۸۹ میلیون دلار کسب درامد داشت و Homecoming که ۳۳۴ میلیون دلار درامد داشت نیز رد شود و همچنین پتانسیل این را دارد که از فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) که در راس فیلم‌های ابر قهرمانانه در شمال آمریکا با کسب درآمد ۴۱۲ میلیون دلار قرار دارد نیز، پیشی بگیرد.

در تنها دو هفته Ragnarok توانست در باکس آفیس دو فیلم قبلی از مجموعه‌ی خودش را پشت سر بگذارد. فیلم اصلی ثور در سال ۲۰۱۱ در باکس آفیس جهانی ۴۴۹ میلیون دلار بدست آورد و همچنین دنباله‌ی آن یعنی Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) توانست ۶۴۴ میلیون دلار حاصل کند. اکنون راگناروک با کسب ۶۵۰ میلیون دلار به یک دنباله‌ی متفاوت در سراسر جهان تبدیل شده است.

دیدن اینکه مارول چگونه با دنبال کردن شخصیت‌های ثور و هالک توانست رقابت در باکس آفیس را به این حد برساند جالب توجه خواهد بود. همانطور که پیش بینی می‌شد، وایتیتی با ساختن راگناروک موفقیت بزرگی را بدست آورد و آماده است تا Thor 4 را بسازد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.