لوئی سی.کی. از تیم تولید فیلم The Secret Life of Pets 2 کنار گذاشته شد

14 November 2017 - 19:00

دو استودیوی «یونیورسال» و «ایلومینیشن انیمیشن»، به جدیدترین همکاری خود با کمدین معروف، لوئی سی.کی. (Louis C.K.) خاتمه دادند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این دو استودیو با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه ابراز داشتند:

«یونیورسال پیکچرز» و «ایلومینیشن» تمامی ارتباطات خود با لوئی سی.کی. در پروژه The Secret Life of Pets 2 «زندگی مخفی حیوانات ۲» را قطع کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، سی.کی. صداپیشگی شخصیت مکس (Max) را در انیمیشن The Secret Life of Pets «زندگی مخفی حیوانات» بر عهده داشت و قرار بود که این کمدین، نقش خود را در دنباله این فیلم که برای اکران در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۷ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است تکرار کند.

در قسمت نخست این مجموعه افراد مطرح دیگری نظیر جنی اسلیت (Jenny Slate)، الی کمپر (Ellie Kemper) و کوین هارت (Kevin Hart) نیز حضور داشته و صدای خود را به شخصیت‌های آن داده بودند. این انیمیشن موفق به فروشی بالغ بر ۸۷۵ میلیون دلار در گیشه‌های سراسر جهان شد.

چندی پیش، استودیوی «Orchard» نیز خبر داد که دیگر تصمیمی به پخش فیلم I Love You, Daddy «من تو را دوست دارم، بابا» که در آن سی.کی. هنرنمایی کرده است، ندارد. این فیلم قرار بود که از تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به روی پرده‌های سینماها بیاید. این تصمیمات به واسطه افشای آزارهای جنسی سی.کی. به اطرافیان خود در طول سال‌های گذشته گرفته شده است که در پی افشای گسترده این دسته آزارها، لوئی سی.کی. را نیز به دردسر انداخت.

در همین راستا، شرکت‌های APA، ۳ Arts و همچنین انتشاراتی Lewis Kay نیز سی.کی. را اخراج کرده‌اند. همچنین دو استودیوی تولیدی FX Networks و FX Productions نیز به همکاری‌های خود با استودیوی Pig Newton که متعلق به لوئی سی.کی. است، خاتمه داده‌اند.

شرکت FX در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

او دیگر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی یا هر سمت دیگری در هر یک از چهار پروژه‌ای -Better Things، Baskets، One Mississippi و The Cops- که ما با او در تولیدشان همکاری داشته‌ایم، نقشی نخواهد داشت.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.