تائید شد: سریال تلویزیونی The Lord of the Rings توسط آمازون ساخته خواهد شد

15 November 2017 - 19:00

مدتی قبل شاهد انتشار گزارشی مبنی بر تمایل استودیوی آمازون جهت ساخت سریالی تلویزیونی از کتاب The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها»، اثر جی.آر.آر تالکین (J.R.R. Tolkien)، بودیم که اینک این خبر به صورت رسمی تائید شده است. آمازون رسماً تائید کرد که تصمیم دارد تا مدتی دیگر، ساخت سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» را کلید بزند و آن را در قالب چند فصل پخش کند. گفته می‌شود که این سریال تلویزیونی از نظر داستانی، پیش‌درآمد کتاب اول این سری یعنی «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» محسوب خواهد شد و خط داستانی جدیدی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بیانیه مطبوعاتی استودیوی آمازون درباره خبر ساخت سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» به شرح زیر است:

«ارباب حلقه‌ها» پدیده‌ای فرهنگی است که قوه تخیل همه نسل‌های طرفداران [این سری] را از طریق ادبیات و صفحه نمایش تصاحب کرده است. ما افتخار می‌کنیم که برای ساخت این [سریال] با بنیاد تالکین، هارپر‌کالینز و استودیوی نیولاین همکاری می‌کنیم و [مطمئناً] طرفداران «ارباب حلقه‌ها» از بابت سفرِ حماسیِ جدیدی در جهان سرزمین میانه، هیجان‌زده خواهند بود.

این اطلاعیه تقریباً یک سال پس از دعوای حقوقی برادران وانر با بنیاد تالکین بر سر بدست آوردن حقوق استفاده از شخصیت‌های این سری برنامه‌های آنلاین و بازی‌های ویدئویی منتشر شده است. اینطور که پیداست، پیتر جکسون (Peter Jackson)، کارگردان سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و The Hobbit «هابیت» نقشی در این سریال تلویزیونی نخواهد داشت و تاکنون حضور فرد دیگری نیز در تیم تولید آن مشخص و تائید نشده است.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.