کارن همایونفر موسیقى فیلم«عرق سرد» را مى‌سازد

15 November 2017 - 16:45

در حالی که چند ماهی است فیلمبرداری «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی به پایان رسیده است، امروز با انتشار جدیدترین عکس از باران کوثری در نقش یک فوتسالیست، اعلام شد که موسیقی متن «عرق سرد» جدیدترین ساخته کارگردان فیلم «من» توسط کارن همایون‌فر ساخته خواهد شد.

پس از نمایش فیلم سینمایی «من» ساخته سهیل بیرقی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر که با استقبال منتقدان روبرو شد، این فیلم سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و مورد استقبال قابل قبول مخاطبان قرار گرفت.

سهیل بیرقی پس از ساخت «من»، پروژه «عرق سرد» را با موضوع مشکلاتی که برای فوتبالیست‌های زن به وجود می‌آید را جلوی دوربین برد و چند ماهی است که فیلمبرداری آن را به پایان رسانده و مشغول انجام مراحل فنی آن است. امروز روابط عمومی این فیلم سینمایی اعلام کرد که کارن همایون‌فر موسیقی این فیلم سینمایی را خواهد ساخت.

با پایان ساخت جلوه هاى ویژه بصرى، سینا قویدل اصلاح رنگ و نور «عرق سرد» را انجام مى دهد و صداگذارى فیلم توسط علیرضا علویان در مراحل پایانی قرار دارد..

فیلمبرداری فیلم ‌سینمایی «عرق سرد» از اواخر تیرماه در تهران آغاز شده بود و پس از ۴٠ جلسه به پایان رسید. یکى از نکات جالب توجه فیلم حضور باران کوثرى در نقش یک فوتبالیست است. کوثرى براى بازى در این نقش تمرینات بسیار سخت و تخصصى رشته فوتبال را پشت سر گذاشته و چندین کیلو از وزن خود را کم کرد.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلى «عرق سرد» هستند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.