تولید نسخه احیا شده فیلم Deadwood از پائیز ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد

15 November 2017 - 23:59

به تازگی گزارش منتشر شده است مبنی بر اینکه شبکه HBO تصمیم دارد تا تولید فیلم Deadwood «ددوود» را از پائیز سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کند. پیشتر و از سال ۲۰۰۴ الی ۲۰۰۶ میلادی سریالی با همین مضمون و نام از شبکه HBO پخش می‌شد که به واسطه هزینه‌های گزاف تولیدش، پس از روی آنتن رفتن سه فصل، دیگر ادامه نیافت و تولیدش لغو شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تا سال ۲۰۱۶ میلادی بحث‌های مربوط به احیای «ددوود»، چه در قالب یک فیلم یا سریالی تلویزیونی، تنها در حد شایعه و حدس و گمان بود تا اینکه شبکه HBO خبر از ساخت فیلمی از آن را داد که به احیای این مجموعه خواهد پرداخت. دیوید میلچ (David Milch)، خالق سریالی اصلی «ددوود»، وظیفه نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده داشته که در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی، فیلمنامه نهایی را به شبکه HBO تحویل داده است.

گرچه جزئیات مشخصی از این فیلمنامه در دسترس نیست اما بی‌شک حضور خالق اصلی «ددوود» در این پروژه برای طرفداران آن خوشایند است. کیم دیکنز (Kim Dickens) این فیلمنامه را «دردناک و زیبا» توصیف کرده است. این در حالی است که دبلیو. ارل برون (W. Earl Brown) از آن با عنوان «خیره‌کننده» یاد کرده است. اخیراً وب‌سایت «TVLine» گزارش داده است که شبکه HBO برنامه دارد تا تولید این فیلم را از پائیز سال آینده میلادی آغاز کند؛ این در حالی است که این تاریخ هنوز به صورت رسمی از سوی شبکه HBO تائید نشده است.

با وجود اینکه هنوز نام بازیگرانی که قرار است در این فیلم حضور یابند منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که بیشتر بازیگران سریال تلویزیونی «ددوود» برای تکرار نقش‌های خود بازگردند. از جمله این بازیگران می‌توان به ایان مک‌شین (Ian McShane)، تیموتی الیفان (Timothy Olyphant)، مالی پارکر (Molly Parker)، جان هاوکس (John Hawkes)، براد دوریف (Brad Dourif)، پائولا مالکوفسون (Paula Malcomson)، رابین ویگرت (Robin Weigert) و جرالد مک‌رانی (Gerald McRaney) اشاره کرد که البته حضورشان قطعی نیست.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.