جونا هیل مجبور شد بعد از فیلم‌برداری The Wolf of Wall Street به بیمارستان برود

21 August 2016 - 22:00

با این‌که فیلم The Wolf of Wall Street اثر مارتین اسکورسیزی در ۲۰۱۳ منتشر شده اما در میان رسانه‌ اخبار آن چندان خاموش نشده‌است. با توجه به موضوعی که این فیلم داشت و آن را ادعا می‌کرد و همین‌طور بازی مارگو رابی ستاره کنونی Suicide Squad در آن ، The Wolf of Wall Street تبدیل به یک جنجال شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

اکنون به نظر می‌رسد مسائل پشت‌پرده بیشتر از آن‌چه ما انتظار داشتیم وجود دارد. این‌بار مسئله پشت‌پرده مربوط به جونا هیل(Jonah Hill) است که در نقش دانی اَزوف بازی کرده بود.

جونا هیل اخیرا در برنامه شبکه HBO  به نام Any Given Wednesday with Bill Simmons حضور یافت، جایی که او از طریق یاهو خبر داد که بعد از فیلم برداری The Wolf of Wall Street مجبور شده در بیمارستان بستری شود. به نظر می‌رسد تمام آن کوکائین‌های تقلبی که هیل مجبور بوده آن‌ها را بکشد باعث به خطر انداخت سلامتی وی به صورت جدی شده‌است. او همچنین گفت:

من آن‌قدر سر فیلم‌برداری Wolf of Wall Street کوکایین قلابی مصرف کردم که باعث شد برای سه هفته برونشیت بگیرم و در بیمارستان بستری بشم. چیزی که مصرف می‌کردم پودر ویتامین بود که البته ربطی ندارد چون اگر شما به اندازه زیاد هرچیزی رو به شش‌هاتون وارد کنین بدجور مریض میشین. و ما هم برای هفت ماه کوکائین قلابی سر فیلم‌برداری هرروز مصرف می‌کردیم . هیچ‌وقت در طول عمرم این‌قدر ویتامین دی مصرف نکرده‌بودم. میتونستم یک ماشین رو روی سرم نگه دارم.

و این واقعا عجیب است. بستری شدن در بیمارستان می‌تواند به دفعات در طول فیلم‌برداری یا بعد از تولید فیلم اتفاق بیفتد اما معمولا به خاطر بدلکاری و کارهای اکشن و صدمات فیزیکی می‌باشد. اما به خاطر استفاده از یک چیز به ظاهر بی‌ضرر؟ این دیگر فرق می‌کند.

بیمارستانی شدن جونا هیل احتمالا زنگ خطری برای کارگردانان و تهیه‌کنندگان در همه‌جاست که می‌خواهند از این مواد برای بازیگرانشان استفاده کنند.  احتمالا هم همه افرادی که در The Wolf of Wall Street بودند مراقب بودند که از مواد بی‌ضرر به جای کوکائین استفاده بکنند. اگر فیلم‌ را دیده باشید کوکائین بسیاری را در فیلم می‌بینید که مصرف می‌شود. بنابراین تعداد زیادی از عوامل فیلم از همان پودری استفاده کردند که هیل هم استفاده کرد و منجر به بیمارستانی شدن او شد. احتمالا مشکل آن‌جاست که هیل علیرغم بقیه مقدار زیادی در هر دفعه مصرف از این پودرها را تنفس کرده است. این که یک ماده بی‌ضرر است به این معنی نیست که نباید مراقب میزان مصرف آن در طول چندین ماه بود.

این فقط یکی از موارد موجود در لیست بلندبالای جنجال‌هایی است که توسط Wolf of Wall Street درست شده‌است. شاید قابل‌ملاحظه‌ترین آن  شکایت قانونی اخیر اندرو گرین(Andrew Greene) برای به تصویر کشیدن او در درامای مارتین اسکورسیزی است. گرین رئیس سابق Stratton Oakmont است که فیلم تصویر آن را به نمایش کشید. گرین ادعا می‌کند که تصویری که از او به عنوان شخصیت روگرات با بازی P.J.Byrne در فیلم به نمایش گذاشته شده‌بود باعث شده نام و شهرتش خدشه‌دار شود. به خصوص صحنه‌های دیوانه‌بازی‌ای که در طول فیلم از شخصیت او نمایش داده شده است. حتی لئوناردو دیکاپریو به عنوان یک شاهد به دادگاه احضار شده بود.

خوشحالیم که حداقل جونا هیل صدمه زیادی از فیلم‌برداری The Wolf of Wall Street ندیده است. این بازیگر تا به حال تغییرات فیزیکی جدی را برای نقش‌های مختلف انجام داده است و امیدواریم همچنان سالم باشد تا در سال‌های بعد هم ما را بخنداند و بگریاند.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.