فیلم Unsane ساخته‌ی استیون سودربرگ ۲۰۱۸ اکران می‌شود

17 November 2017 - 13:43

فیلم ترسناک استیون سودربرگ، به نام Unsane بهار ۲۰۱۸ روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد. پس از Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس»، این فیلم پروژه‌ی مهم بعدی سودربرگ است و پیش ‌از این تأیید شده بود که کل فیلم با آیفون تصویربرداری شده است. اما جزئیات دیگری ورای این نکته و بازیگران فیلم در دست نیست. اگرچه اکنون خطِ داستانی فیلم به عنوان بخشی از اعلام زمان اکران منتشر شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سودربرگ فیلمساز پرکاری است و بیشتر برای سه‌گانه‌ی Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن» شناخته می‌شود. با وجود این‌که سودربرگ اعلام کرد قصد دارد برای مدتی از فیلمسازی فاصله بگیرد، تازگی‌ها بسیار پرمشغله بوده و اکران «لوگان خوش‌شانس» و حضورش در سریال‌هایی همچون The Knick و The Girlfriend Experience در مقامی غیر از کارگردان، شاهدی بر این مدعاست. ظاهرا Unsane که فیلمبرداری‌اش مدتی است به پایان رسیده در خلال برخی از آثار اخیر سودربرگ گرفته شده است. استفاده از آیفون برای فیلمبرداری کل فیلم، نشان از تعهد سودربرگ به خلق آثار تجربی در کنار آثار پربودجه دارد. کلر فوی (Claire Foy) نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فوی در آینده‌ی نزدیک در فیلم The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت» نیز دیده خواهد شد.

به گزارش Deadline، تاریخ دقیق اکران فیلم Unsane مشخص شده است. این فیلم ترسناک در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ بر پرده‌ی سینماها خواهد رفت. این خبر با انتشار خلاصه داستانی از پیرنگ این فیلم همراه بوده که در ادامه می‌آید:

فیلم روایت دختر جوانی است که برخلاف میلش در یک آسایشگاه روانی بستری می‌شود. او در آن‌جا با بزرگ‌ترین ترسش مواجه می‌شود. اما این عامل این ترس واقعی است یا زاییده‌ی توهمات اوست؟

از منظر اصالت، خطِ داستانی مشابهت‌هایی با دیگر فیلم‌های این ژانر همچون The Ward «نگهبان» ساخته‌ی جان کارپنتر و Gothika «گوتیکا» با بازی هالی بری دارد و موقعیتِ ترسناکِ آشنایی است. با این‌وجود تحتِ سکان‌داری سودربرگ و تکنیک‌های شخصی‌ای که او به کار می‌برد، باید تجربه‌ی جالب و احتمالا ترسناکی شود. فیلم بازیگران قَدَری نیز دارد که شامل نام‌هایی از قبیل جونو تیمپل (Juno Temple)، جاشوآ لنرد (Joshua Leonard)، جی فیریا (Jay Pharoah) و ایمی اروینگ (Amy Irving) است.

Unsane با همکاری کمپانی Bleecker Street ساخته شد و این دومین همکاری این کمپانیِ نیویورکی با سودربرگ پس از فیلم «لوگان خوش‌شانس» خواهد بود. آن فیلم از این حیث که کارگردان بر کمپین بازاریابی‌اش نظارتِ کامل داشت، موقعیت نامتعارفی را تجربه کرد، موقعیتی که برای هر کمپانی فیلمسازی نادر است. در کنار آن فیلم، سودربرگ خودش Unsane را شخصا از طریق کمپانی Fingerprint و Bleecker Street پخش می‌کند. لازم به ذکر است با توجه به این‌که فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» در همان روز اکران Unsane به نمایش درمی‌آید، مارس ۲۰۱۸ زمان پرترافیکی برای سینماها خواهد بود. فکر ساخت فیلمی ترسناک توسط سودربرگ، چشم‌انداز هیجان‌انگیزی است، خصوصا با بازیگرانی که در آن حضور دارند و ما چشم‌به‌راه اطلاعات بیشتری درباره‌ی این فیلم هستیم.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.