تریلری از فیلم The Great Wall منتشر شد| مت دیمون در مقابل هیولاها ایستادگی می‌کند

29 July 2016 - 01:56

احتمالاً شما هم از Pacific Rim خوشتان می‌آید؛ اما همواره با خود می‌گویید آیا بهتر نمی‌شد که ماجرا در چین باستان رخ می‌داد و دیگر خبری هم از روبات‌ها نبود؟ ما در پاسخ به این سوال، به شما فیلم The Great Wall را پیشنهاد می‌کنیم. پس از گذشت چیزی نزدیک به چهارسال از معرفی اولیه فیلم، بالاخره تریلری از آن منتشر شد. برای مشاهده جزییات بیش‌تر از فیلم و همچنین تریلر آن، با سایت گیمفاسینما در ادامه مطلب همراه باشید. این فیلم که دنیایی حماسی با حضور هیولاها را به شما نشان می‌دهد، توسط ژانگ ییمو (کارگردان فیلم House of Flying Daggers) ساخته خواهد شد.

ساعاتی پیش، سایت EW اولین تریلر و تصاویر جدیدی را از فیلم The Great Wall منتشر کرد. فیلم The Great Wall پرهزینه‌ترین فیلم ساخته‌شده تا به امروز در چین است که البته شما می‌توانید به وضوح هزینه‌های اعمال شده برای فیلم را در تریلر مشاهده کنید. بدون شک نمایش دیوار بزرگ چین خود به تنهایی هزینه گزافی را به همراه دارد.

فیلم The Great Wall ماجرای یک سرباز ویژه (مت دیمون) را روایت می‌کند که برای حفظ بشریت ایستادگی شجاعانه‌ای را در یکی از نمادین‌ترین مناطق زمین از خود نشان می‌دهد. اگر کنجکاو شدید که قهرمان داستان در برابر چه نوع تهدیدی باید ایستادگی کند، پاسخ فقط یک کلمه است؛ هیولاها.

وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این اثر بر عهده تونی گیلروی، کارلو برنارد و داگ میرو خواهد بود. رامین جوادی که در گذشته در سریال‌های پرطرفدار و مشهوری همچون فراز از زندان و بازی تاج و تخت خوش درخشیده است، وظیفه آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد. مت دیمون بازیگر نقش اصلی فیلم است؛ اما با توجه به هزینه‌های زیادی که برای فیلم شده، طبیعی است که بازیگران معروف دیگری همچون پدرو پاسکال (ستاره سریال‌های نارکوس و بازی تاج‌ و تخت) و ویلیام دافو هم در فیلم حضور داشته باشد. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به اندی لاو، تیان جینگ و ادی پنگ اشاره کرد.

در پایین می‌توانید تصاویر و تریلر این فیلم را مشاهده کنید.

Great-Wall-photos-1

Great-Wall-photos-4

Great-Wall-photos-3

۵۷۱۵_tp_00042r

Great-Wall-photos-2

The Great Wall در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۹۵) اکران خواهد شد. البته تاریخ اکران فیلم در چین، اواخر دسامبر است.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.