شایعه: جیک جیلنهال جایگزین بن افلک برای بازی در نقش بتمن خواهد شد

17 November 2017 - 21:00

بر اساس شایعات جدید، در صورت کناره‌گیری بن افلک (Ben Affleck) از ایفای نقش محبوب شخصیت بتمن، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) جایگزین آن خواهد شد. پیش از حضور افلک در این نقش در جهان سینمائی دی‌سی، از جیلنهال به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر استودیوی «برادران وارنر» برای بازی در این نقش یاد می‌شد. در چند وقت اخیر، شاهد گزارش‌های ضد و نقیض زیادی در باب حضور افلک در نقش شخصیت بتمن بودیم که هنوز اطلاعیه رسمی‌ای در این باره منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

افلک در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشته است که از حضور در نقش بتمن اطمینان ندارد و در حال حاضر وی در حال فکر کردن بر روی بازی در فیلم مستقل این شخصیت است. این فیلم مستقل که با نام The Batman «بتمن» شناخته می‌شود توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی خواهد شد. جان کمپی (John Campea) از چهره‌های فعال در صنعت سینما، اعلام کرده است که در حال حاضر مت ریوز بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن را در ذهن دارد و در صورت کناره‌گیری افلک از این نقش، تصمیم دارد تا جیک جیلنهال را برای بازی در نقش شوالیه تاریکی منصوب کند.

این در حالی است که منابع مختلف اذعان داشته‌اند که مدتی پیش، جیلنهال و ریوز با یکدیگر ملاقات‌هایی هم داشته‌اند که البته هنوز چیزی در این باره به قطعیت نرسیده است. پیشتر مشخص شده بود که جیلنهال یکی از گزینه‌های پیشنهادی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) برای بازی در نقش شخصیت بتمن در فیلم Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» بود که البته همانطور که می‌دانید، در نهایت این نقش به کریستین بیل (Christian Bale) رسید. هرچند خواهر جیک جیلنهال یعنی مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal)، در دنباله این فیلم یعنی The Dark Knight «شوالیه تاریکی» هنرنمایی کرد. نکته جالب این است که جیلنهال یکی از گزینه‌های بازی در نقش شخصیت مرد عنکبوتی در سه گانه این فیلم با بازی توبی مگ‌وایر (Tobey Maguire) نیز بوده است که باعث می‌شود او بیش از هر فرد دیگری استحقاق بازی در فیلمی ابرقهرمانانه را داشته باشد.

جیلنهال در طول این سال‌ها توانسته است که با حضور در فیلم‌هایی موفق، خود را به عنوان یک بازیگر بااستعداد به همه معرفی کند و بی‌شک توانایی‌های فوق‌العاده‌اش او را برای ایفای نقش شخصیت محبوب بروس وین/بتمن کمک خواهد کرد. البته این در صورتی است که افلک از حضور در این نقش کناره‌گیری کند. اینطور که پیداست، مت ریوز تصمیم دارد تا با ساخت فیلم «بتمن» داستان این شخصیت را از نو به روی پرده‌های سینما بیاورد؛ هرچند هنوز چیزی در این باره قطعی نیست و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی بمانیم.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.