کارگردان Bad Boys 3 «پسران بد ۳» اعتقاد دارد این قسمت بهترین فیلم سری خواهد بود

22 August 2016 - 18:00

اگر درباره بهترین سری فیلم‌تان حرف می‌زنید ، احتمالا بهترین آن سومین قسمت آن نیست. فیلم‌های سه‌گانه خیلی کمی هستند که قسمت بعدی‌شان بهتر از قبلی باشد. حتی بهترین‌‌ها هم (مثلا جنگ ستارگان) در قسمت آخر اُفت می‌کنند. پس آیا Bad Boys for Life قسمت بعدی از این مجموعه که بعد از مدت طولانی از قسمت دوم ( Bad Boys 2 ) قرار است در ۲۰۱۸ به سینماها بیاید قاعده را عوض می‌کند؟البته اگر این سوال را از کارگردان آن یعنی جو کاماهان بپرسید چنین اعتقادی را دارد و می‌گوید که این فیلم بهترین فیلم مجموعه خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

جو کاماهان که در کارنامه خود فیلم‌های دیگری مثل The Grey ، Smokin’ Acesو  The A-Team را دارد قرار است به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان به جای مایکل بی سکان هدایت این فیلم را برعهده بگیرد و تا به اینجای کار می توان دید که این فیلمساز نسبت به Bad Boy for Life  خوشبین است. کاماهان اکنون درحال نوشتن فیلمنامه است و مشتاق است تا ویل اسمیت و مارتین لارنس را که دو پلیس همکار میامی هستند بعد از ۱۵ سال از  Bad Boy 2 برگرداند. این فیلم‌نامه‌نویس-کاگردان اخیرا با io9 مصاحبه کرده و می‌گوید که فیلم جدید بهترین فیلم مجموعه خواهد بود و آن هم به خاطر فیلم‌نامه آن است.

مگر این‌که «داستان اسباب‌بازی‌های ۳» باشید معمولا فیلم سوم خوب از آب درنمی‌آید با این حال من اعتقاد دارم که این فیلم بهترین و قوی‌ترین فیلم مجموعه خواهد بود. کلی صحنه‌های خنده‌دار در فیلم گنجانده شده‌است . بعضی از نقاط داستانی مرموز هم وجود دارد که من فکر می‌کنم با در نظر گرفتن این زمان و سن و سال برای فیلم عالی است. جایی که شخصیت‌های ما هستند و دنیای مدرن آن‌ها را گرفتار می‌کند. یک جورایی چیزی‌ هستش که فیلم را به «پسران بد» تبدیل می‌کنه درحالی که دیگه «پسر» نیستند.

البته باید در نظر داشت که «پسران بد» در واقع هیچ‌وقت پسر نبودند ، اما بعد از ۱۵ سال فیلم‌نامه باید نشان بدهد که شخصیت‌ها از نظر سن‌وسال بزرگتر شده اند.  به نظر می‌رسد جو کاماهان می‌داند دارد چه‌کار می‌کند.

جو کاماهان تا آن‌جا پیش می‌رود که می‌گوید این فیلم‌نامه بهترین و قوی‌ترین فیلم‌نامه در بین فیلم‌های مشابه است. با درنظر گرفتن این‌که شما می‌توانید فیلم‌های مایکل بی را با دو کلیدواژه «انفجار» و «روبات» خلاصه کنید که البته چندان هم درست نیست ، اما کاماهان به ما ثابت کرده است که یک نویسنده ماهر در امر نویسندگی فیلم‌های اکشن است. و به همین خاطر شاید بتوان اتنظار داشت که «پسران بد» جدید بهترین فیلم این مجموعه باشد.  البته امیدواریم شاهد آن صحنه‌های اکشن ناب نسخه‌های قبلی هم باشیم.

مدت زمان زیادی از اولین باری که مارتین لارنس اعلام کرد که فیلم جدید «پسران بد» در دست ساخت است گذشته است و پروسه‌ی تولید فیلم در این مدت با پستی و بلندی های بسیاری همراه بود. این فیلم ابتدا قرار بود در ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شود اما تا ژانویه ۲۰۱۸ به عقب انداخته شد. اکنون چشم‌های بسیاری به سومین فیلم مجموعه دوخته شده است اما ساخت چهارمین فیلم هم دور از انتظار نیست. اگر پسران بد بتوانند باکس‌آفیس را با تفنگ‌هایشان منفجر کنند پس مطمئنا شاهد نسخه‌های بعدی درآینده خواهیم بود.

‌Bad Boys for Life «پسران بد تا ابد» در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد.. برای اخبار بیشتر درباره این فیلم منتظر خبرهای بعدی در سینماگیمفا باشید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.