تریلر جدیدی از سریال Gunpowder منتشر شد

18 November 2017 - 19:55

به تازگی شبکه‌ی HBO تریلر رسمی مینی سریال سه قسمتی Gunpowder «باروت» را منتشر کرده است. سریالی که در آن کیت هرینگتون (Kit Harington)، ستاره‌ی سریال Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت»، در آن ایفای نقش می‌کند. برای جزییات بیش‌تر و همچنین مشاهده‌ی این تریلر زیبا، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در سریال Gunpowder «باروت»، کیت هرینگتون در نقش رابرت کاتسبی (Robert Catesby) بازی می‌کند. او به همراه گای فاکس (Guy Fawkes) یکی از توطئه‌گرانی بود که طرح منفجر کردن مجلس اعیان انگلیس و ترور پادشاه جیمز اول را ریخت. اگرچه این مینی‌ سریال در ماه اکتبر در انگلستان از شبکه‌ی BBC  به صورت رسمی پخش شد، اما HBO بنابر دلایل واضحی حق این سریال را برای آمریکا در اختیار گرفت و پخش این سریال را بار دیگر بر عهده دارد.

علاوه بر کیت هرینگتون، بازیگران بزرگ و مشهوری دیگری نیز در Gunpowder «باروت» نقش آفرینی می‌کنند که این امر نشان می‌دهد که تیم بازیگری این مجموعه بسیار قوی است. از جمله این بازیگران، می‌توان به لیو تایلر (Liv Tyler) در نقش آن واکس (Anne Vaux)، مارک گتیس (Mark Gatiss) در نقش سر رابرت سیسیل (Sir Robert Cecil)، تام کولن (Tom Cullen) در نقش گای فاکس (Guy Fawkes) اشاره کرد. این مجموعه بازیگران می‌توانند در جذب مخاطب موثر عمل کنند و همچنین اطمینان خاطری برای آنان باشند. این سریال توسط کیت هرینگتون، رونان بنت (Ronan Bennett) و دنیل وست (Daniel West) ساخته شده است. همچنین وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن به ترتیب بر عهده‌ی رونان بنت (Ronan Bennett و J Blakeson (جی بلیکسون) است.

شما می‌توانید در تریلر جدید سریال Gunpowder «باروت» سکانس‌های هیجانی و جذاب از سریال و همچنین طرح و نقشه‌ی هرینگتون برای انتقام را مشاهده کنید.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.