گیشه سینمای ایران | شروع ۳۲ میلیون تومانی «انزوا»

18 November 2017 - 23:00

با تعطیلی سینماهای کشور روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل ایام عزاداری، فیلم‌های روی پرده نتوانستند در روزهای پنجشنبه و جمعه درآمد کسب کنند. از نکات جالب آمار فروش این هفته می‌توان به فروش قابل قبول «خالتور» اشاره کرد که این روزها به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است. فروش فیلم‌های سینمایی طبق آخرین بارگذاری سایت سینماتیکت محاسبه شده است.

انزوا 

فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی با بازی امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری و… که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از نوزدهم آبان ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۳۲ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. «خالتور» که این روزها به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است، تا کنون یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان فروش کرده است.

غیرمجاز

فیلم سینمایی غیر مجاز، ساخته حسن یکتا پناه با بازی میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان از دهم آبان در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تاکنون ۱۱۴ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت. این فیلم از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمده است. «خفه‌گی» که در هفته گذشته با افت فروش بسیار چشمگیری مواجه شد، تاکنون ۳ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان فروش کرده است.

زرد

فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست از دوازدهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان فروش کرده است.

آزاد به قید شرط

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی با بازی امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی از ۲۶ مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۱۹۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

شنل

فیلم سینمایی «شنل» ساخته حسین کندری با بازی باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن و… از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تاکنون ۲۱۹ میلیون تومان فروش کرده است.

خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی  به تهیه کنندگی محمد شایسته از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان بازی می‌کنند. این فیلم تاکنون ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان فروش کرده است.

حقه باز دم دراز

«حقه باز دم دراز» ساخته علیرضا محمود زاده با بازی سحر ولد بیگی از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم کودک و نوجوان تاکنون ۳۳۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از دوازدهم مهر ماه در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم تاکنون یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان فروش کرده است.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی با بازی میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز‌آذر، جمشید هاشم‌پور و… از بیست و دوم شهریور ماه روی پرده سینماهای کشور رفته است. آخرین ساخته سینمایی تهمینه تاکنون یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان فروش کرده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.