دستمزد بالای تام کروز روند توسعه‌ی فیلم ماموریت غیرممکن ۶ را متوقف کرده‌است

21 August 2016 - 19:00

تام کروز(Tom Cruise) یکی از مشهورترین بازیگران تاریخ هالیوود به حساب می‌آید و با این سابقه نباید انتظار داشت که مشکلی در پشت صحنه یا از جانب تهیه‌کنندگان برایش به وجود ایجاد شود. اگر تام کروز بخواد در فیلم دوم  Jack Reacher  بازی کند یا در یک فیلم دیگر با یک مومیایی ۱۰۰ ساله مقابله کند؛ باید با او کنار آمد، ولی خبرها نشان می‌دهند که به دلیل دستمزد بالای تام کروز، روند ساخت آخرین فیلم Mission Impossible «ماموریت غیرممکن» متوفق شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هالیوود ریپوتر (The Hollywood Reporter) گزارش می‌دهد که تا زمانی که تام کروز و تهیه‌کنندگان آخرین فیلم Mission Impossible «ماموریت غیرممکن» بر روی دستمزد توافق نکنند ساخت فیلم ادامه نخواهد یافت. به نظر می‌رسد که کروز انتظار دستمزدی برابر با چیزی را دارد که از بازی در بازسازی فیلم Mummy «مومیایی» از طرف Universal Picture دریافت می‌کند.

با اینکه ممکن است اختلاف تام کروز با شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) چندین میلیون دلار باشد، ولی باید امیدوار بود که تام کروز به خواسته‌ی خودش برسد. سرمایه‌گذاری‌ها و گردش مالی در هالیوود می‌تواند بسیار پیچیده و از طرفی زشت باشد؛ ولی بازیگران و کارگردانان زمانی که فرصت آن را دارند باید تا جایی که می‌توانند استدیوهای فیلم‌سازی را در منگنه قرار دهند تا مواقعی که شرکت‌ها و استدیوها به آن‌ها زور می‌گفتند را تلافی کنند.

فیلم ۶ Mission Impossible «ماموریت غیرممکن ۶» برای اکران در اواخر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده بود، ولی با وجود این تاخیر می‌توان انتظار داشت که فیلم ماموریت غیرممکن ۶ در اوایل سال ۲۰۱۸ اکران شود.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.