Star Wars: The Last Jedi رسما رتبه‌ی PG-13 را گرفت

20 November 2017 - 20:03

Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) به رتبه‌ی PG-13 از سوی MPAA دست یافت و به چهارمین فیلم از این فرانچایز که این رتبه را گرفته است تبدیل شد. البته گرفتن این رتبه از این فیلم انتظار می‌رفت. ابر فرانچایزهایی مثل Star Wars، فرانچایز دنیای سینماتیک مارول و همچنین DC اکثرا رتبه‌ی PG-13 را هدف قرار می‌دهند چرا که دسترسی به مخاطبان بالقوه‌ی بیشتری را فراهم می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

همراه با تایید شدن مدت نمایش فیلم The Last Jedi، این آخرین خبر از قسمت بعدی این فرانچایز است. لوکاس فیلم بخش بزرگی از اطلاع رسانی در مورد فیلم را به واسطه‌ی تبلیغات تلویزیونی و پوستر‌های جدیدی که اشاره‌ای به جزئیات داستان می‌کند انجام داده است.

کانال رسمی Star Wars در یوتیوب یک ویدیو را منتشر کرده است که مارک همیل (Mark Hmaill) پا به تور دیزنی لند گذاشته و به بینندگان قول می‌دهد که Last Jedi را در ماه دسامبر در سینماها می‌توانند ببینند. این ویدیو همچنین ذکر می‌کند که فیلم دارای رتبه‌ی PG-13 است و علت آن هم صحنه‌های علمی تخیلی و خشونت آمیز است. این دلیل بسیار شبیه به دلیل فیلم The Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد)‌ و Rogue One (ولگرد یک) برای گرفتن رتبه‌ی PG-13 است. Revenge of the Sith (انتقام سیث)، اولین فیلم جنگ ستارگان نیز رتبه‌بندی فیلم بزرگسالان را بخاطر داشتن صحنه‌های جراحت موستافار (Mustafar) گرفت.

از ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردان و نویسنده‌ی Last Jedi اخیرا در مورد اینکه آیا این فیلم برای کودکان که بخش بزرگی از مخاطبان جنگ ستارگان را تشکیل می‌دهند، مناسب هست یا خیر، پرسیده شد. جانسون صادقانه جواب داد که فیلم دارای برخی صحنه‌های خشن است، اما شدت آن به قدری نیست که در قسمت‌های پیشین و سه گانه‌ی اصلی دیدیم. پنج فیلم از این شش فیلم رتبه‌ی PG را کسب کردند که شامل تصاویری از قبیل جسد اسکای واکر (Shmi Skywalker) بود. می‌توان گفت که جانسون در The Last Jedi در هیچ چیز افراط نکرده است و کار او می‌تواند یک فیلم سرگرم کننده در تعطیلات یک خانواده باشد.

جانسون برای آثاری مثل  “Breaking Bad”، “Looper” و “Brick” بیشتر شناخته شده است. او در طول کار برای لوکاس فیلم، تغییراتی را بر روی فیلم‌نامه ایجاد کرده است و آزادی عمل داشته است، زیرا وی دیدگاه خود را بر روی این داستان پیاده سازی کرده است. کثلین کندی (Kathleen Kennedy) یک قرارداد ۱۵۰ دقیقه‌ای برای این فیلم با او به امضا رساند که اولین بار است در فیلم‌های جنگ ستارگان که معمولا در محدوده‌ی دو ساعته قرار می‌گیرند، اتفاق می‌افتد و بنا براین او هیچ محدودیتی اعمال نمی‌کرد. اکنون جانسون در حال توسعه‌ی همه جانبه‌‌ی یک سه گانه‌ی جدید برای جنگ ستارگان است و این فرانچایز را به عصر جدیدی می‌برد و همگان از اتفاقاتی که می‌افتد خوشحال خواهند بود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.