اطلاعات جدیدی از داستان فیلم جدید تارانتینو منتشر شد

20 November 2017 - 20:00

سروصدای زیادی در مورد فیلم جدید کوئینتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بوجود آمده است و دلیل آن این است که به تازگی فاش شده است که فیلم درباره‌ی قتل‌های چارلز منسون (Charles Manson) نخواهد بود بلکه این اتفاقات به عنوان پس زمینه‌ی تاریخی برای اتفاقاتی که اکتشاف هالیوود در دهه‌ی ۶۰ به نظر می‌رسد، عمل خواهد کرد. جزئیات احتمالی داستان فیلم زمانی منتشر شده است که کارگردان فیلم بعد از ترک کمپانی وینستین پس از رسوایی هاروی وینستین (Harvey Weinstein ) به شرکت سونی پیوست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با به گوش خوردن نام‌های مشهوری مانند: تام کروز (Tom Cruise)، برد پیت (Brad Pitt) و بئواردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) که احتمال دارند در فیلم یکی مانده به آخری تارانتینو حضور داشته باشند، به نظر می‌رسد که فیلمنامه‌ی جدید چیز بسیار خاصی است و با اینکه جزئیات داستان به شدت مخفی نگه داشته شده‌اند – که سوتفاهم پیش‌آمده در مورد خانواده منسون را توضیح می‌دهد – جزئیاتی که بنا به گزارش‌ها منتشر شده‌اند چند عنصر از فیلم را معلوم کرده‌اند که به کارهای تارانتینو شبیه است.

Vanity Fair که منبع‌اش ادعا می‌کند فیلمنامه را خوانده است گزارش از این می‌دهد که فیلم بر روی «یک هنرپیشه‌ی سریالی تمرکز دارد که یک سریال موفق داشته و در نظر دارد به دنیای سینما بپیوندد.» تمرکز دارد. «دوست صمیمی او که بدلکار او نیز هست» که خود می‌خواهد با بازی در فیلم‌ها مشهور شود، در این راه به این هنرپیشه ملحق می‌شود. پس با این حساب قتل‌های منسون به عنوان یک عنصر پس‌زمینه عمل خواهند کرد و یکی از قربانی‌های این قتل‌ها، شارون تیت (Sharon Tate)، احتمالا این دو موضوع را به هم مرتبط خواهد کرد. همانگونه که قبلا گزارش شده است است، تارانتینو در نظر دارد مارگوت رابی (Margot Robbie) را برای بازی در نقش شارون تیت انتخاب کند که می‌تواند به این معنی باشد که نقش تیت در فیلم نقش پررنگی خواهد بود.

با اینکه فیلم مانند فیلم‌های قبلی تارانتینو از جمله Inglourious Basterds «حرامزاده‌های بی‌شرف»، Django Unchained «جانگوی رهاشده» و The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز» یک فیلم تاریخی بر اساس داستان ساختگی است، اما تارانتینو با این داستان دوباره به لس آنجلس بر می‌گردد که فیلم‌های اولیه او مانند Reservoir Dogs «سنگ‌ها انباری» و Pulp Fiction «داستان عامه‌پسند» نیز در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. با سابقه‌ای که این کارگردان در کنایه به هالیوود و فرهنگ معمول دارد، فیلم قطعا جالب خواهد بود.

بنا به گزارش‌ها تارانتینو قصد دارد تابستان بعدی ساخت فیلم را در لس آنجلس شروع کند.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.