لورد و میلر می‌گویند که تجربه‌ی ساخت Han Solo آن‌ها را فیلمساز بهتری کرده است

22 November 2017 - 12:59

کارگردان‌های اخراج شده‌ی Solo: A Star Wars Story «سولو: یک داستان جنگ ستارگان»، فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) از تجربه‌ی مشکل‌دارشان هنگام کار بر روی فیلم سخن گفتند و بیان کرده‌اند که با وجود آن‌ همه ماجرا، ساخت فیلم آن‌ها را فیلم سازان بهتری کرده است. نه این که فیلم به محوریت شخصیت هان سولو بدون بازی هریسون فورد (Harrison Ford) به اندازه‌ی کافی فشار زیادی بر روی سازندگان نداشت. بسیاری از طرفداران در مورد این ایده از زمانی که توسط لوکاس فیلم معرفی شد شک داشتند، به خصوص به این دلیل که هنگام معرفی فیلم از مرگ سولو در Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» زیاد نگذشته بود، اما بالاخره افراد به راه آمدند و این موضوع را قبول کردند و مطمئن بودند که این تیم جوان با رزومه‌ی خوبشان به فیلم کمک خواهند کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پس وقتی که اخبار شوکه‌کننده‌ی ترک این دو کمتر از یک ماه مانده به پایان تولید منتشر شد، طرفداران دوباره خشمشان به فیلم Solo «سولو» متمرکز شد. گزارش‌های زیادی از اینکه چرا لوکاس فیلم تصمیم گرفت راهش را از این دو کارگردان جوان جدا کند منتشر شدند که به نظر گزارش‌ها دوستانه‌تر از اتفاقی که واقعا افتاده بود بودند. در طی چند روز بعد جای خالی کارگردان Solo «سولو» را کارگردان کارکشته، ران هاوارد (Ron Howard)، پر کرد که این اتفاق باعث بوجود آمدن مشکلات دیگری شد.

حال که فیلمبرداری تمام شده است و فیلم فقط چند ماه تا انتشار فاصله دارد، لورد و میلر سکوتشان در مورد این جنجال را شکستند. این تیم اخیرا در سریال انمیشنی Clone High «بلندی کلون» ساخته‌ی MTV در فستیوال Vulture در لس آنجلس شرکت کردند و پنل خودشان را برگزار کردند. در زمان اجرایشان، از آن‌ها سوال‌های متعددی از اینکه در هنگام ساخت فیلم مستقل جنگ ستارگان چه اتفاقی افتاد پرسیده شد. لورد این گونه پاسخ داد:

تجربه‌ی فیلمبرداری فیلم عالی بود. ما شگفت‌انگیزترین بازیگران و کارکنان و دست‌اندرکاران را داشتیم، من فکر می‌کنم که در مورد ترک کردن پروژه، من فکر می‌کنم همه با نیت خوب وارد ساخت فیلم شدند و طرز ساخت فیلم ما با آن‌ها متفاوت بود. آن یک مشکل بزرگ برای نادیده گرفتن بود و ثابت کرد که قطعا بسیار مشکل بود. بعضی افراد از هم جدا می‌شوند و این واقعا ناراحت کننده است و این واقعا ناامیدکننده است، ولی باز هم رخ می‌دهد و ما خیلی چیزها از همکارهایمان یاد گرفتیم و به همین دلیل فیلمساز بهتری نسبت به قبل هستیم. ما به کاری که کردیم مفتخریم و آرزوی بهترین را برای همه داریم.

میلر گفته‌ی همکارش را تایید کرد و اضافه کرد که برخلاف چیزی که بر سرشان آمده، آن‌ها خیلی عالی قضیه را قبول کرده‌اند و چیزی جز بهترین‌ها برای پروژه نمی‌خواهند:

ما رابطه‌ی عالی با بازیگران و کارکنان داشتیم ما واقعا آن‌ها را حمایت می‌کردیم. بعد از این که ما یک مرخصی الزامی که داشتیم، برگشتیم و در حال حاضر در حال نویسندگی و تهیه‌کنندگی دنباله‌ی The Lego Movie «فیلم لگو» و تهیه‌کنندگی یک سریال انمیشنی از مرد عنکبوتی با شخصیت مایلز مورالز هستیم.

متاسفانه ما هرگز نسخه‌ی لورد و میلر فیلم Solo «سولو» را نخواهیم دید. علی‌رغم این که هاوارد فقط قرار بود فیلم‌برداری دوباره انجام دهد اما خبرهای وجود دارد که می‌گوید که فیلم تقریبا فیلمی کاملا جدید است و کارگردان تقریبا همه‌ی صحنه‌ها را با دوبرابر بودجه دوباره فیلم‌برداری کرده است. تنها چیزی که ما می‌دانیم این است که ساخته‌ی میلر و لورد با چیزی که کتلین کندی (Kathleen Kennedy) و لاورنس کاسدان (Lawrence Kasdan) برای فیلم هان سولو می‌خواستند سازگار نبود و دلیل آن بیش از اندازه کمدی شدن فیلم شخصیتی بود که به عنوان شخص خشک شناخته می‌شود.

با وجود از دست دادن پروژه، لورد و میلر پروژه‌های زیادی در دست دارند تا وقتشان را صرف آنان کنند. در راس آن‌ها دنباله‌ی The Lego Movie «فیلم لگو» و سریال انمیشنی مرد عنکبوتی قرار دارد و در چند پروژه‌ی دیگر نیز همکاری دارند. در طرف دیگر Solo: A Star Wars Story «سولو: یک داستان جنگ ستارگان» در مرحله‌ی پساتولید قرار دارد و شش ماه تا انتشارش مانده است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.