کاور‌های جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده است

22 November 2017 - 21:46

استودیو EW به تازگی چهار عکس و کاور از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده که می‌‌توانید در انتهای متن شاهد آن باشید. با دیدن این چهار کاور سوالات جذابی ذهن بیننده را درگیر می‌کند مانند این که آیا Luke و Leia دوباره متحد می‌شوند؟ و یا اینکه آیا Rey می‌تواند به سمت تاریکی‌ها سقوط کند؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Star Wars: The Last Jedi، ما شاهد پیوستن نیرو‌های Force Awakens به افسانه‌های کهکشانی هستیم و وارد شدن در ماجرایی حماسی که هدف از آن فاش‌ شدن  رازی پر‌قدمت از نیرو‌ها در گذشته است. در این فیلم مارک همیل (Mark Hamill)، آدام درایور (Adam Driver)، دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، دومهنل گلیسون (Domhnall Gleeson)،‌ آنتونی دنیلز (Anthony Daniels)، گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie)، کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran)، لورا درن (Laura Dern) و بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) نقش‌‌آفرینی می‌کنند. کارگردان و نویسنده فیلم رایان جانسون (Rian Johnson) است که به تازگی نقل شده، او می‌خواهد یک سه‌گانه جدید از جنگ ستارگان را بعد از Episode IX شروع به ساختن کند.

 تهیه‌‌کنندگان این فیلم کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)‌ و رام برگمن (Ram Bergman) هستند و جی.جی آبرامز (J.J. Abrams)، جیسون مک‌گاتلین به همراه تام کارنووسکی (Tom Karnowski)‌ مدیران اجرایی فیلم هستند. این فیلم در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.