اسکارلت جوهانسون به لیست بازیگران فیلم نوح بامبچ اضافه شد

22 November 2017 - 22:02

بعد از عرضه فیلم The Meyerowitz Stories توسط شبکه نتفلیکس، نوح بامبچ (Noah Baumbach) برای مدت مدیدی است که تمرکز خود را بر روی فیلم بعدی خود گذاشته است. او اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، لورا درن (Laura Dern) و آدام درایور (Adam Driver)‌ را به لیست بازیگرانش اضافه کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

لیست بازیگران تقریبا تمام چیزی است که ما درباره‌ی فیلم جدید بامبچ می‌دانیم، فیلمی که توسط خودش (بامبچ) نوشته شده و زمانی که لیست بازیگران کامل شود، شروع به کارگردانی آن خواهد کرد. او همچنین مریت ویور (Merritt Weaver) و آژی رابرتسون (Azhy Robertson) را به لیست بازیگران خود اضافه کرد و مجدد در حال همکاری با شبکه نتفلیکس است چرا که توانست در ساخت فیلم قبلی خود موفق ظاهر شود.

به زودی در تاریخ ۱۴ دسامبر شاهد بازی درایور در فیلم Star Wars: The Last Jedi خواهیم بود. جوهانسون در حال حاضر درگیر بازی در فیلم Avengers است و درن نیز برای بازی موفق خود در مینی‌سریال Big Little Lies توانست برنده جایزه شود و بنظر آماده برای پیوستن به فیلم جدید در پی موفقیت خود است. او همچنین در فیلم جدید Star Wars در نقش Amilyn Holdo بازی کرده است.

منبع: Empireonline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.