اولین تیزر تریلر انیمیشن Smallfoot منتشر شد

23 November 2017 - 19:50

گروه انیمیشن برادران وارنر (Warner Bros. Animation) اولین تریلر مربوط به انیمیشن Smallfoot «پاکوچک» را منتشر کرد؛ در این تیزر تریلر، شما می‌توانید صدای هنرمندانی چون چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، جیمز کوردن (James Corden)، زندیا (Zendaya)، کامن (Common)، لبران جیمز (LeBron James)، جینا رادریگز (Gina Rodriguez)، دنی دویتو (Danny DeVito)، یارا شهیدی (Yara Shahidi)، الی هنری (Ely Henry) و جیمی تاترو (Jimmy Tatro) را بشنوید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این انیمیشن ماجراجویی که مختص به تمام سنین است، با موسیقی خارق‌العاده و منحصر به فرد خودش و تمام ستارگانی که در آن هنرنمایی می‌کنند، قرار است تا افسانه‌ی پاگنده را از زاویه کاملا متفاوتی به تصویر بکشد و این افسانه را تماما برعکس کند. داستان این انیمیشن از زمانی شروع می‌شود که یک غول برفی جوان، موجودی را کشف می‌کند که فکر می‌کردند آن موجود وجود خارجی ندارد؛ او یک انسان را پیدا می‌کند. اخباری که درباره‌ی این موجود پاکوچک پخش می‌شود، برایش شهرت را به ارمفان می‌آورد و موجب می‌شود تا با دختر رویاهایش نیز ملاقات کند. همچنین این کشف بزرگ موجب می‌شود تا در دنیای غول‌های برفی نیز آشوب به‌پا شود و آن‌ها به این فکر بیافتند که در جهان خارج و دورتر از روستاهای برفی آن‌ها، چه موجودات دیگری ممکن است وجود داشته باشند. شما در این انیمیشن می‌توانید به دنیای غول‌های برفی وارد شوید و داستان این انیمیشن که حاوی دوستی، شجاعت و لذت کشف است را دنبال کنید.

در این انیمیشن ستارگان بزرگی هنرنمایی می‌کنند؛ مانند، چنینگ تیتوم (بازیگر فیلم‌های The LEGO Batman Movie «فیلم بتمن لگو» و Jump Street «خیابان جامپ») در نقش یکی از غول‌های برفی به نام میگو (Migo)، جیمز کوردن (بازیگر فیلم‌های Trolls «ترول‌ها» و The Emoji Movie «فیلم شکلک») در نقش پاکوچک با نام پرسی (Percy). علاوه بر این دو هنرمند، در این انیمیشن بازیگران دیگری نیز مانند زندایا (بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی بازگشت به خانه»)، کامن (بازیگر فیلم Selma «سلما»)، لبران جیمز (بازیگر فیلم Space Jam 2 «هرج و مرج فضایی ۲» که در آینده منتشر خواهد شد)، جینا رادریگز (بازیگر فیلم Jane the Virgin «جین»)، دنی دویتو (بازیگر فیلم‌های The Lorax «لوراکس» و نامزد اسکار برای فیلم Erin Brockovich «ارین براکویچ»)، یارا شهیدی (بازیگر برنامه‌ی تلوزیونی Black-ish)، الی هنری (بازیگر برنامه‌ی Justice League Action)، و جیمی تاترو (بازیگر فیلم ۲۲ Jump Street «خیابان جامپ ۲۲»)، نیز حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند.

انیمیشن Smallfoot به کارگردانی کری کیرک‌پاتریک (Karey Kirkpatrick) است؛ او تا کنون موفق به کسب افتخاراتی چون برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی در جشنواره‌ی آنی برای انیمیشن Over the Hedge «آن‌سوی پرچین» و نامزد بهترین فیلم‌نامه برای فیلم‌های Chicken Run «فرار مرغی» و James and the Giant Peach «جیمز و هلوی غول‌پیکر» در جشنواره‌ی آنی، شده است. این انیمیشن توسط تهیه‌کننده انیمیشن Curious George «جورج کنجکاو»، یعنی بون رادفورد (Bonne Radford)، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن Storks «لک‌لک‌ها» یعنی گلن فیکارا (Glenn Ficarra)، و دیگر تهیه‌کننده‌ی انیمیشن Storks، یعنی جان ریکوآ (John Requa)، تهیه می‌شود. تولید کنندگان اجرایی این انیمیشن نیز شامل نیکولاس ستالر (Nicholas Stoller)، فیل لرد (Phil Lord)، کریستوفر میلر (Christopher Milleer)، جارد استرن (Jared Stern)، سرجیو پابلوس (Sergio Pablos)، و کیرک‌پاتریک می‌شود. تیم خلاقیت این انیمیشن نیز شامل پیتر اتینگر (Peter Ettinger) به عنوان ویرایش‌گر، و هیتور پریرا (Heitor Pereira) به عنوان آهنگ‌ساز است.

این انیمیشن قرار است تا در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۸ در سینماها منتشر شود.
همچنین برای‌شما پوستر شخصیت‌های این انیمیشن که قبلا منتشر شده بود را نیز قرار می‌دهیم:

https://youtu.be/6fEjv52lUy0

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.