اندی سرکیس به تیم بازیگران فیلم کمدی Flarsky پیوست

23 November 2017 - 23:59

اندی سرکیس (Andy Serkis) که به زودی با نخستین تجربه کارگردانی خود یعنی Breath «نفس بکش» به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد، به ست روگن (Seth Rogen) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در فیلم کمدی سیاه Flarsky «فلارسکی» پیوست. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جاناتان لوین (Jonathan Levine) که ساخت فیلم ۵۰/۵۰ با بازی ست روگن را نیز بر عهده داشته، این فیلم را در مونترال برای استودیوی فیلمسازی «Lionsgate» مقابل دوربین برده است.

روگن نقش فرد فلارسکی (Fred Flarsky) را ایفا خواهد کرد که یک روزنامه‌نگار ضعیف است و تصمیم دارد تا به دوران کودکی خود نقب بزند و به همین دلیل، به دنبال سرپرست پیشین‌اش با بازی ترون که اینک وزیر امور خارجه است می‌گردد.

سرکیس برای بازی در نقش رئیس یک گروه بین‌المللی رسانه‌ای در نظر گرفته شده است که روگن را به استخدام می‌گیرد.

روگن، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) این فیلم را با مشارکت استودیوی «Point Grey» با مشارکت شارلیز ترون، بث کونو (Beth Kono) و ای.جی دیکس (A.J. Dix) تهیه و تولید خواهند کرد.

استودیوی «Lionsgate» این فیلم را برای اکران گسترده از تاریخ جمعه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی کرده است.

سرکیس این روزها علاوه بر مقابل دوربین، در پشت صحنه فیلم‌ها نیز حضور فعالی دارد. نخستین ساخته این هنرپیشه یعنی «نفس» با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و کلر فوی (Claire Foy) پس از نمایش در جشنواره TIFF به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت. علاوه بر این، وی برای ساخت اقتباس سینمائی جدید از «کتاب جنگل» نیز در نظر گرفته شده است.

آخرین فیلمی که سرکیس در آن حضور داشت، War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» بود که موفق به فروشی بالغ بر ۴۹۰ میلیون دلار از گیشه‌های جهانی شد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.