تام هالندر در درام زندگی‌نامه‌ای A Private War بازی خواهد کرد

24 November 2017 - 09:00

تام هالندر (Tom Hollander) به رزماند پایک (Rosamund Pike) و جیمی دورنان (Jamie Dornan) در فیلم A Private War «یک جنگ خصوصی» پیوست؛ این فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره ماری کالوین (Marie Colvin)، روزنامه‌نگار بریتانیایی متولد آمریکاست که اخبار بیشتر جنگ‌های دهه اخیر جهان به خصوص منطقه خاورمیانه را پوشش داده است و نهایتاً در جریان یک حمله موشکی در سوریه کشته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

همچنین به تازگی اعلام شده است که استودیوی Acacia Entertainment وظیفه تامین بودجه مورد نیاز این پروژه را بر عهده دارد و با مشارکت شرکت تولیدی The Fyzz Facility آن را تهیه و تولید خواهد کرد. این دو شرکت اخیراً در ساخت نخستین تجربه کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) یعنی فیلم Wind River «رودخانه ویند» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

متیو هینمن (Matthew Heineman) فیلم «یک جنگ خصوصی» را بر اساس فیلمنامه‌ای از آرش عامل (Arash Amel) مقابل دوربین خواهد برد. این فیلم اقتباسی از داستان «جنگ خصوصی ماری کالوین» که توسط ماری برنر (Marie Brenner) در سال ۲۰۱۲ میلادی در مجله Vanity Fair منتشر شد.

فیلم «یک جنگ خصوصی» توسط باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk) و شارلیز ترون (Charlize Theron) از استودیوی «Thunder Road Pictures» تهیه و تولید می‌شود. شرکت Savvy Media Holdings نیز در تولید این فیلم نقش دارد.

اریکا لی (Erica Lee) و جاناتان فورمن (Jonathan Fuhrman) از استودیوی «تاندر رود پیکچرز» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در روند ساخت این فیلم نقش دارند. شرکت CAA حقوق پخش این فیلم را در ایالات متحده آمریکا بر عهده دارد و شرکت BLOOM نیز پخش بین‌المللی آن را عهده‌دار است.

هالندر اخیراً در سریال The Night Manager «مدیر شب» حضور داشته و مقابل هیو لوری (Hugh Laurie) و تام هیدلستون (Tom Hiddleston) ایفای نقش کرده است. وی در نخستین تجربه کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) که با عنوان Breathe «نقس بکش» شناخته می‌شود نیز بازی کرده است. از جمله دیگر پروژه‌هایی که وی قرار است در آن حضور یابد می‌توان به فیلم زندگی‌نامه‌ای Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» با محوریت گروه موسیقی مشهور Queen اشاره کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.