احتمال همبازی شدن الکساندرا شیپ با ساموئل ال. جکسون در نسخه بازسازی شده Shaft

24 November 2017 - 10:00

الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) که بیشتر به واسطه ایفای نقش استورم (Storm) در برخی نسخه‌های سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» شهره است، در حال مذاکره با سازندگان نسخه بازسازی شده فیلم Shaft «شفت» جهت حضور در این فیلم است که در صورت توافق با آن‌ها، با ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) همبازی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تیم استوری (Tim Story) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که ادامه داستان‌های کارآگاهی خصوصی را روایت خواهد کرد که نخستین بار در فیلمی اکشن که برای جلب توجه سیاه‌پوستان در دهه ۱۹۷۰ میلادی ساخته شد، حضور داشته است.

جکسون که برای نخستین بار این نقش را در نسخه اصلی فیلم مورد بحث به کارگردانی جان سینگلتون (John Singleton) در سال ۲۰۰۰ میلادی ایفا کرده بود، تکرار خواهد کرد. جسی تی. اشر (Jessie T. Usher) نیز برای بازی در نقش پسر شفت در نظر گرفته شده که پس از مدت‌های طولانی‌ای که از پدرش جدا شده بود، با هم متحد می‌شوند. پسر شفت یکی از متخصصان سایبری اداره FBI خواهد بود. بنابر گفته‌های استودیوی تولیدکننده این فیلم، نسخه جدید «شفت» ترکیبی از فیلم‌های اُلد اسکول و فیلم‌های جدید اکشن خواهد بود.

کنیا بریس (Kenya Barris) و الکس بارنو (Alex Barnow) فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر در آورده‌اند. بریس به عنوان تهیه‌کننده نیز در کنار جان دیویس (John Davis) حضور دارد. مراحل تولید این پروژه از ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

استودیوی «نیو لاین سینما» وظیفه پخش نسخه جدید «شفت» را در آمریکای شمالی بر عهده دارد؛ این در حالی است که شبکه «نتفلیکس» حقوق توزیع بین‌المللی این فیلم را عهده‌دار است.

شیپ بار دیگر نقش استورم را در فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس تاریک» تکرار کرده که فیلمبرداری آن در تابستان سال جاری به پایان رسیده و قرار است که از ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی به اکران درآید. علاوه بر این، وی در فیلم A Dog’s Way Home، محصول جدید شرکت «سونی پیکچرز» نیز هنرنمایی خواهد کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.