کارمن ایجوگو در فصل سوم سریال True Detective بازی خواهد کرد

24 November 2017 - 20:55

کارمن اجوگو (Carmen Ejogo) در سری بعدی سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) بازی خواهد کرد. این بازیگر در کنار ماهرشالا علی (Mahershala Ali) که در فصل سوم این سریال نقش اصلی پلیس آرکانزاس وین هیز (Wayne Hays) را داشت و وظیفه‌‌اش تحقیق در مورد ناپدید شدن دو کودک در دهه‌ی ۸۰ بود، بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

HBO در مورد این فرانچایز بسیار احتیاط کرده است. با توجه به اینکه آن‌ها چیزهای زیادی از فصل دوم سریال متوجه شدند، از آن‌ها برای فراهم کردن یک فصل بهتر استفاده خواهند کرد. به دنبال اکران این بلاک باستر در سال ۲۰۱۴ که ستارگانی مثل متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش کاراگاه راست کول (Rust Cohle) و کاراگاه مارتی هارت (Marty Hart) در آن ایفای نقش کردند، این سریال از ضعف‌های موجود ضربه خورد. حتی بسیاری از هواداران تصور کردند که این آخرین فصل از این سریال است. با این حال آن‌ها رشد کردند تا زمانی که چند ماه پیش یک موفقیت بزرگ بدست آوردند و شخصیتی که قرار است در فصل سوم بازی کند، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. اکنون بنظر می‌رسد که همه چیز برای فصل سوم سریال True Detective در حال پیشرفت است و ایجوگو نیز نقش مهمی را در سریال برای کشف جرم و جنایت‌ها و در کنار ماهرشالا علی ایفا می‌کند.

اخبار مربوط به حضور بازیگر در سریال، توسط TV Line تایید شده است. این گزارش همچنین جزئیاتی  را منتشر می‌کند در مورد اینکه ایجوگو چگونه در داستان، که سه دوره‌ی زمانی را در برمی‌گیرد، تاثیر خواهد گذاشت. همچنین مشخص شده است که این بازیگر که در Fantastic Beasts و Where to Find Them نیز بازی کرده است، در این سریال نقش یک معلم مدرسه به نام آملیا ریردان (Amelia Reardon) را بازی می‌کند که درگیر جریان ناپدید شدن دو کودک در چند دهه پیش می‌شود.

در طی دوران تاریک این سریال، HBO همواره از فصل سوم سریال True Detective حمایت کرده است. با گذشت زمان و ارائه‌ی یک داستان جامع که امیدواریم مثل فصل اول آن باشد، هواداران یک بار دیگر شروع به کنجکاوی در مورد آنچه در فصل سوم سریال True Detective پیش می‌‌آید، می‌کنند. با توجه به اینکه فصل دوم سریال با انتقادات شدیدی روبرو شد، سازنده‌ی سریال نیک پیزولاتو (Nick Pizaloto) یک فیلم‌نامه‌ی جدید و با دقت بیشتر نوشته است. وی همچنین به همراه جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) که Green Room (اتاق سبز) را کارگردانی کرده است، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

منبع:‌ Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.