کارگردان فیلم «شاخ کرگدن»: اگر «لاتاری» شبیه فیلم من باشد، جلوی نمایش آن را می‌گیرم!

25 November 2017 - 08:15

هفته گذشته یکی از رسانه‌ها مدعی شد که فیلمنامه «لاتاری» شباهت بسیاری به فیلم امریکایی «ربوده شده» دارد و داستان آن درباره دختری است که در باندهای فحشا در دوبی گرفتار شده و برادرش به نجات او می‌رود. اما امروز محسن محسنی نسب کارگردان فیلم «شاخ کرگدن» که فیلمش هنوز هم به نمایش درنیامده در اظهار نظری عجیب اعلام کرده که اگر «لاتاری» مهدویان شبیه به آخرین ساخته‌اش باشد جلوی نمایش آن را خواهد گرفت.

محسن حسنی نسب که چند ماهی است فیلمبرداری جدیدترین فیلمش را به پایان رسانده درباره این فیلم به ایرنا گفت:

«چند وقتی است که تازه‌ترین ساخته‌ام با عنوان «شاخ کرگدن» آماده نمایش است و موضوع آن درباره شخصی با بازی پژمان بازغی است که خواهرش را در روز تولدش می‌دزدند.»

او همچنین درباره داستان فیلم «شاخ کرگردن» توضیح می‌دهد:‌

« شخصیتی که پژمان بازغی در آن به ایفای نقش می‌پردازد در ادامه برای پیدا کردن خواهرش با یک باند بزرگ که عرب‌های سعودی آن را مدیریت می‌کنند مواجه می‌شود و باقی اتفاقات می افتد.»

حسنی نسب در ادامه با استناد به گمانه زنی یک رسانه در مورد فیلم جدید مهدویان می‌گوید:

«به تازگی در خلاصه داستان فیلم جدید محمدحسین مهدویان با عنوان «لاتاری» خوانده‌ام که این فیلم نیز تقریباً همین موضوع را دارد.»

این کارگردان با اشاره به شباهت احتمالی «لاتاری» مهدویان به «شاخ کرگدن» می‌گوید:

«از همین جا از آقای مهدویان دعوت می‌کنم فیلم من با عنوان «شاخ کرگدن» را که آماده نمایش است ببیند و اگر مشابهتی با فیلم او دارد آن را تغییر دهد. اگر این اتفاق نیفتد و فیلم «لاتاری» شبیه «شاخ کرگدن» تولید شود قطعا شکایت می‌کنم و جلوی نمایش آن را خواهم گرفت.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.