یونیورسال فیلم علمی تخیلی Extinction را از برنامه‌های اکران خود خارج کرد

25 November 2017 - 19:00

استودیوی «یونیورسال» بدون ارائه هیچ توضیح خاصی، فیلم علمی تخیلی Extinction «انقراض» را از برنامه‌های اکران خود خارج کرد. مایکل پنا (Michael Pena) و لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) ستاره‌های این فیلم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم برای اکران در تاریخ جمعه ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده بود. «انقراض» به عنوان فیلمی هیجان‌انگیز توصیف شده که در رابطه با مردی است که تلاش می‌کند خانواده خود را از پدیده‌های جهانی نجات دهد. فیلمنامه این فیلم توسط اریک هیزرر (Eric Heisserer)، اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) و بردلی کالب کین (Bradley Caleb Kane) به رشته تحریر در آمده است. با وجود اینکه قرار بود این فیلم تا دو ماه دیگر به روی پرده‌های سینماها برود، شاهد هیچگونه کمپین تبلیغاتی برای آن نبوده‌ایم.

«انقراض» توسط بن یانگ (Ben Young) مقابل دوربین رفته است و تاد لیبرمن (Todd Lieberman) و دیوید هوبرمن (David Hoberman) از استودیوی «مندویل فیلمز» تهیه و تولید آن را بر عهده داشته‌اند. «انقراض» دومین فیلم بن یانگ پس از درام Hounds of Love «سگ‌های شکاری عشق» است که وقایع آن در دهه ۱۹۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش درآمد و با تحسین منتقدان همراه شد.

بن یانگ در ماه می میلادی و هفت روز پس از آغاز فیلمبرداری این پروژه به وب‌سایت هالیوود ریپورتر گفت:

این [فیلمنامه] چیزی نیست که من تا به حال نظیر آن را خوانده باشیم. این فیلم درباره مردی است که تلاش می‌کند خود و خانواده‌اش را از تهاجم بیگانگان نجات دهد.

پیش از این قرار بود که فیلم «انقراض» همزمان با دو فیلم The Maze Runner: The Death Cure «دونده مارپیچ: علاج مرگ» و درام White Boy Rick «ریک پسر سفیدپوست» با هنرنمایی متیو مک‌کاناهی (Matthew McConaughey) به نمایش درآید.

استودیوی «یونیورسال» اکران فیلم‌های Pitch Perfect 3 «آوازخوان حرفه‌ای ۳»، Insidious: The Last Key «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» و Fifty Shades Freed «پنجاه طیف آزادی» را در برنامه دارد که به ترتیب از روزهای جمعه ۱ دی ماه (۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی)، جمعه ۱۵ دی ماه (۵ ژانویه ۲۰۱۸) و جمعه ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه ۲۰۱۸) به روی پرده خواهند آمد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.