اصرار ستاره‌ی سریال بروکلین ۹.۹ برای ایفای نقش میس امریکا

25 November 2017 - 23:38

اگرچه Miss America یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های دنیای کامیک مارول است، این شخصیت همچنان جا برای حضور در دنیای سینماتیک مارول دارد. این درحالی است که ستاره‌ی سریال Brooklyn Nine-Nine، استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz) دوباره اعلام کرده علاقمند به بازی در نقش امریکا چاوز است‌. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بیتریز که در سریال کمدی بروکلین ۹.۹ در نقش کارآگاه رزا دیاز ظاهر شده، در ماه مه از احساسش درباره بازی در نقش میس امریکا گفت و در توییتر پستی منتشر کرد که می‌گفت دوست دارد نقش میس امریکا را با نویسندگی گبی ریورا بازی کند. حالا بیتریز با پست دیگری در شبکه های اجتماعی دوباره از علاقه‌اش به بازی در این نقش صحبت کرده است.

این‌بار ستاره‌ی بروکلین ۹.۹ تصویری از خودش در کنار تصویر میس امریکا در اینستاگرام منتشر کرده است. از آنجایی‌که ممکن است بنظر برسد بیتریز کاملا برای این شخصیت مناسب است، شکی نیست که این پست بازخورد مثبتی به همراه داشته است. شما می‌توانید این پست را در قسمت زیر مشاهده کنید:


امریکا چاوز ابتدا در سال ۲۰۱۱ ظاهر شد و سریعا بخاطر شخصیت قوی که داشت طرفداران زیادی بدست آورد. موفقیت میس امریکا باعث شد این ابرقهرمان سریال های منحصربه فرد خود را از مارس امسال داشته باشد و اولین شخصیت لاتین-امریکایی بود که بصورت قهرمان اصلی در سریال‌های مارول پدیدار شد.

پیوند این شخصیت با دیگر قهرمانان دنیای سینماتیک بسیار مثبت است. میس امریکا بخشی از Ultimates به همراه بلک پنتر و کاپیتان مارول است. از آنجایی‌که فیلمبرداری Captain Marvel از فوریه ۲۰۱۸ آغاز می‌شود، این فیلم می‌تواند سکوی پرتاب قوی برای میس امریکا باشد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.